Hva er deres erfaring med ViaTrumf.

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Fredrik81, 18. des 2015.

  1. TommyL

    TommyL Senior Medlem

    Innlegg:
    539
    Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg trodde det var adblock som ødela, for jeg slo den av så plutselig var det i orden. Men den neste bestillingen hos Expedia ble ikke registrert. Jeg er drittlei, helt bingo om det blir registrert eller ikke. Så må man sende mail, og er du heldig har du poengene et halvt år etterpå. For et håpløst system!!
     
  2. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Flere som ikke får til å logge inn ? , blir bare retunert til hjemmesiden...
     
  3. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Ingen problemer her.
     
  4. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Bestilte på hotells.com i går, og har ikke kommet enda. Dette er første gang det ikke registreres på meg. Har alltid kommet inn i løpet av 1 time+-. Noen som har opplevd at det har kommet senere en dagen etter uten at det måtte gjøres manuelt?
     
  5. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    nettleser du bruker ? har prøvd firefox og chrome samt ipad.
     
    Last edited: 18. okt 2016
  6. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,558
    Likes mottatt:
    4,285
    Bonuspoeng:
    113
    Samme problem her med 4 bestillinger. 1 uke siden jeg bestilte, men fortsatt ikke registrert :-(
     
  7. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Off. Må vel kontakte dem :( men må vel vente 1 uke som de skriver..
    Har en bestilling som skal gjøres i dag, får kanskje ta den igjennom Expedia om pris er lik.
     
  8. Spurs

    Spurs Aktivt Medlem

    Innlegg:
    439
    Likes mottatt:
    231
    Bonuspoeng:
    43
    Hotel skal du vel vente med til etter oppholdet? Jeg har også en som ikke er registrert denne uka..
     
  9. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Min erfaring er at hotellbestillinger dukker opp med en gang, men blir ikke bekreftet før ca en måned etter oppholdet (tidligst).
     
  10. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Blir registrert på viatrumf innen en time stortsett. Men poeng er ikke på konto før 1-3 mnd etter oppholdet
     
  11. ThomasTjelland

    ThomasTjelland Medlem

    Innlegg:
    52
    Likes mottatt:
    32
    Bonuspoeng:
    18
    Begynner å bli ganske lei ViaTrumf... ca 50% av bestillingene blir ikke registrert.. Klager hver gang, med den jobben det er å dokumentere osv. Men nå 3 mnd etter første bestilling som ikke ble registrert, er fortsatt ikke noe blitt etterregistrert.. Hvordan kan vi være sikker på at vi får det vi skal ha med et sånt system. Grenser til villedende markedsføring det her. Man får jo ikke det de lover. Til og med problemer med Hotels.com nå, som ellers har vært den eneste jeg har vært helt sikker på kommer inn. Da begynner det for min del å bli bingo om man får noe.. Og BINGO har aldri interessert meg.
     
  12. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Kjøpte QC35 på Apple store, den er ikke kommet, samt ca. 20% hotels.com bestillinger mangler...
     
  13. MIkrovegas

    MIkrovegas Medlem

    Innlegg:
    103
    Likes mottatt:
    190
    Bonuspoeng:
    43
    Når det bestilles via viatrumf så anbefales det på det sterkeste å åpne rubikken Viktig informasjon om denne nettbutikken før det bestilles. Det fant jeg ut på den harde måten.
    Du får ikke viatrumf på Bose i Applebutikken..
     
  14. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,904
    Likes mottatt:
    57,552
    Bonuspoeng:
    293
    Alle handler har blitt registrert raskt, så det har ikke vært problem for meg. Jeg har hatt litt problemer med å få riktig bonus på et par hendler, men det har løst seg ved kontakt med kundeservice. Hotels.com bruker laaaaang tid på å få over bonusen. Det eneste "store" problemet jeg har er at jeg har (hittil) endt opp med 0,- kr bonus for en handel hos Stayhard.no hvor jeg returnerte en vare som ikke passet. Det jobber kundeservice med nå, så jeg har trua!
     
  15. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for tips, ser det samme gjelder iPhone7. Dammit!
     
  16. MIkrovegas

    MIkrovegas Medlem

    Innlegg:
    103
    Likes mottatt:
    190
    Bonuspoeng:
    43
    Bestill via Dustinhome, der får du viatrumf på iphone7. :)
     
    Upsaker liker dette
  17. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Darn!
     
  18. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Bestilte i forgårs også! Ingenting er registrert. Kan det være pga. at de oppdaterte databasen i helgen kanskje? Hotels.com pleier å dukke opp med en gang... Kjipt å måtte vente. I tillegg har de senket opptjening igjen... :'(
     
  19. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Mulig det. Håper bare etterretning æen går greit og ikke det tar flere mnd :(
     
  20. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,904
    Likes mottatt:
    57,552
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg synes opptjeningen på hotels.com endrer seg annenhver dag?? Er det noe mønster i dette, eller er det helt vilkårlig?

    Siste hotellbestilling ble på Expedia i stedet, med 11% trumf, også har de også begynt med bonus. Noen som har forsket noe mer på lønnsomheten på Expedia+?
     

Del denne siden