Hva mener sas?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Roald_, 20. febr 2020.

  1. Roald_

    Roald_ Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hei

    Mulig at det er et svært dumt spørsmål men det irriterer meg at jeg aldri finner ut hva som menes.
    Jeg ble medlem av eurobonus i august 2019 etter jeg startet å fly ca. 2 tur-retur reiser i måneden. Sålangt har jeg rukket å bli sølvmedlem, men på sas sine nettsteder står det at man "automatisk blir oppgradert et nivå" (se bilde). Jeg har tolket at man går automatisk opp et EB nivå, men det betyr vel ikke at om jeg blir sølv på 12 mnd så blir jeg gull, betyr det?
    IMG_1385.jpeg
     
  2. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,112
    Likes mottatt:
    114,462
    Bonuspoeng:
    350
    Nei, du må kvalifisere med flygninger eller poeng for å nå neste nivå. Denne teksten henger ikke helt på greip
     
    flying_all and Roald_ like this.
  3. ChrisTW

    ChrisTW Aktivt Medlem

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    463
    Bonuspoeng:
    63
    Som Tore skriver. Klønete formulert av SAS, men det de antagelig mener å si er at du automatisk blir løftet opp til nytt nivå med en gang du har nok poeng/flyvninger. Du trenger ikke vente til neste kvalifiseringsperiode begynner.
     
    Roald_ liker dette
  4. spacecosmos

    spacecosmos EBD

    Innlegg:
    584
    Likes mottatt:
    2,986
    Bonuspoeng:
    93
    Det er ikke det SAS "antakelig" mener, men det er det de mener (selv om det er meget klønete beskrevet ja). Man blir oppgradert i det sekundet man bikker over antall grunnpoeng til neste nivå. Så man får benyttet seg av fordelene ganske umiddelbart. :)
     
    Roald_ liker dette
  5. Roald_

    Roald_ Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Takker for svar! Var det jeg gikk utifra, men ja, utrolig klønete formulert. Slik jeg tolket det første gangen er at man er garantert én oppgradering uavhenig av hvor mye man flyr... Mulig sas burde omformulere det litt
     
  6. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,112
    Likes mottatt:
    114,462
    Bonuspoeng:
    350
    Hadde det vært så enkelt ville loungene blitt veldig fulle;) Men er enig med deg. Svært krøkkete formulert
     
    Roald_ liker dette
  7. Roald_

    Roald_ Nytt Medlem

    Innlegg:
    4
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Du sier noe der, er litt bra det ikke er så "enkelt" å bli gullmedlem. (Selv om det hadde vært fint)
     

Del denne siden