Hvor bor man i London?

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Hege Anita, 20. sept 2013.

Tags:
  1. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,696
    Likes mottatt:
    21,779
    Bonuspoeng:
    293
    Skal riktignok ikke på familieferie, men ser etter hotell i London for to personer neste uke. Viser seg at det er London Fashion Week om dagen, så det meste er ganske dyrt. Bør ikke koste mer enn to tusen kroner natta, men hvis noen har en BOGO til overs eller lignende god deal kan vi forhandle :)
     
  2. Scribble

    Scribble Medlem

    Innlegg:
    190
    Likes mottatt:
    467
    Bonuspoeng:
    63
    Liker godt Andaz Liverpool Street, det pleier å ligge på omtrent to tusen natta. Lett å komme seg til. Ellers kan det anbefales å booke det via whatahotel.com. Da får man inkl. frokost (som er god), upgrade hvis tilgjengelig, tidlig innsjekk/sen utsjekk og litt food&beverage credit på hotellet.
     
    Upsaker liker dette
  3. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,696
    Likes mottatt:
    21,779
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for tips, det er desverre fullt fra tirsdag til torsdag som vi er der.
     
  4. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Har bodd på to ganske gode og rimelege hotell i det siste, Thistle Kensington Gardens og Qbic London City i City of London/Wapping. Qbic var eigentleg heilt topp, bra pris på frukost og moderne hotell. Var 1000 kr natta når eg budde der.

    Edit: Fant dette ledig @Upsaker , såg bra ut!
    https://www.expedia.no/London-Hoteller-The-Westbourne-Hyde-Park.h20515.Hotellinformasjon?chkin=20.2.2018&chkout=22.2.2018&rm1=a2&regionId=6195474&price=2,3&sort=guestRating&hwrqCacheKey=31967038-e5f6-4210-b6a0-e57631aa39adHWRQ1518884181328&vip=false&c=80967222-472a-4c09-ac3d-a002678781f8&&exp_dp=4101.95&exp_ts=1518884184657&exp_curr=NOK&swpToggleOn=false&exp_pg=HSR
     
    Upsaker liker dette
  5. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,315
    Likes mottatt:
    12,263
    Bonuspoeng:
    183
    Om du ikke vil ruineres er det en del helt OK hotell rett ved LCY. Hampton By Hilton London Docklands ligger vanligvis på 1500 natten for et tomannsrom. Litt utenfor sentrum så klart, men ligger rett ved en DLR så funker helt ok. Frokost er inkludert om jeg ikke husker feil.
     
    Upsaker liker dette
  6. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,390
    Likes mottatt:
    3,327
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg skal en tur til Whitechapel området i London med jobb i slutten av juni. 5 netter, har fikset meg hotell. Er det noen som har noen kjekke tips til spisesteder, puber, does and donts for området? Trenger ikke være fancy, setter mer pris på hyggelige steder med god mat.
     
  7. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Er veldig glad i Spitafields, som ikkje er så langt unna. Her ligger Angler og Galvin, La Chapelle. Ganske ok priser for lunsj, men det er stjernepriser til middags!
    Duck and Whaffle har fantastisk utsikt!

    Exmouth coffee har veldig bra kaffi, om det er viktig, og ganske bra lettere mat.
     
    Darkcho liker dette
  8. Mbj

    Mbj Aktivt Medlem

    Innlegg:
    264
    Likes mottatt:
    701
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg er veldig glad i BrewDog i Shoreditch, fantastiske burgere og enda bedre øl. Alltid en tur innom når jeg er i London selv om det er et stykke unna sentrum, BrewDog har flere filialer men dette er favoritten. Old Spitalfield Market har og en del artige boder og mye god gatemat.
     
    Darkcho liker dette
  9. enokling

    enokling Medlem

    Innlegg:
    217
    Likes mottatt:
    540
    Bonuspoeng:
    93
    Hvis du vil kombinere "normal" London tur med SPA-ferie og ekstremt sentral beliggenhet (har verdi i en by hvor bilkøene har blitt lengre de siste årene), så kan jeg anbefale Hotel Cafe Royal i Regent Street - det har et utrolig flott SPA liggende rett under Piccadilly Circus. Ellers fantastiske rom/bad og fellesområder for ca 4k/natt med tilbud under dette (ned mot 3k/natt) ca 4-2 måneder før (stay longer, etc).
     
  10. elgaaen

    elgaaen Senior Medlem

    Innlegg:
    783
    Likes mottatt:
    525
    Bonuspoeng:
    93
    Hei.

    Har to unge damer i familien på 25 år som ønsker en barnefri helg i London. Lørdag - Mandag.

    Noen som har tips til hotel i nærheten (gangavstand) av Oxford Street? Pris maks 2000.- pr natt (helst inkl frokost)

    Takk takk!
     
  11. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Sjekk med @milehigh ! Han fikser frukost!
     
    Kalsnes and milehigh like this.
  12. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Vurdert AirBnb? Selv om det blir uten frokost...
     
  13. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,315
    Likes mottatt:
    12,263
    Bonuspoeng:
    183
    The Langham ;)

    Mer seriøst så er min erfaring at hotellene nær Oxford Street enten er veldig dyre eller veldig dyre og små. Har bodd på Radisson Blu Edwardian, Kenilworth som ligger rett ved Tottenham Court Road som er helt greit (og litt trangt) men ikke noe mer enn det. For to netter går det dog helt greit.
     
  14. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Veldig bra hotell, bodde der for 2700 kr for natta på januarsal, med lounge(eller dei kaller det club og serverer Champis der!)

    Kvifor må ein bu nær Oxford Street? (Hater gata!)

    Beste hotellet eg har bodd på til rundt 1000 lapper er Qbic!

    Elles er Hilton Tower Brigde og Hilton Bankside supre hotell, som i blant har gode tilbod!
     
    OttoL liker dette
  15. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Litt lenger unna men med Underground rett over gata så har dere Hilton London Paddington. Heathow Express går også hit.
     
  16. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,390
    Likes mottatt:
    3,327
    Bonuspoeng:
    113
  17. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,831
    Likes mottatt:
    7,747
    Bonuspoeng:
    183
    https://www.thewestbournelondon.co.uk/

    Mega bra hotell, i nærheten av Hyde Park / Paddington. Her er det super bra standard til ganske bra pris, enn å bo på slitt vegg til vegg teppe hotell til 2k natta som mange av hotellene i London har.... :)
     
  18. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,366
    Likes mottatt:
    28,907
    Bonuspoeng:
    183
    Trafalgar by Hilton
     
  19. Cowarse

    Cowarse Nytt Medlem

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    47
    Bonuspoeng:
    18
  20. elgaaen

    elgaaen Senior Medlem

    Innlegg:
    783
    Likes mottatt:
    525
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for mange fine tips! Jentene er ikke så reisevant og hovedmålet er Topshop o.l så da ønsket de Oxford;)
     
    Wiolenze liker dette

Del denne siden