Jetstar Asia erfaringer

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Akira, 05. april 2018.

  1. Akira

    Akira På jakt etter status

    Innlegg:
    29
    Likes mottatt:
    23
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg må komme meg fra SGN til SIN billigst mulig, og ser at 3 lowcost selskaper flyr denne ruta direkte. Scoot (TigerAir) var litt dyrere enn Jetstar. Vil helst unngå Vietjet, da de har kronisk forsinkelse på hele rutekartet sitt (har reist endel med VJ). Ser på flightdata24 at ruta til Jetstar Asia (3K) har vært on-time og dette lover jo godt.

    Vet at det finnes to Jetstar subsidiary til hhv JQ & BL, men tenkte asia grenen deres. Noen med erfaringer med Jetstar Asia?
     
  2. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Har ikke flydd Jetstar selv, men ser på reiser i samme område til sommeren. Slik jeg har forstått det er både Scoot og Jetstar gode operatører man kan stole på. Vietjet som du skriver, havner litt ned på listen.

    Mener @Insomnia4u hadde et par gode innspill for valg av regionale selskaper intra-asia, kanskje han kan skrive noen setninger her også?
     
  3. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,839
    Likes mottatt:
    2,411
    Bonuspoeng:
    113
    Når det gjelder fra SGN-SIN direkte så er det vel ikke flere low-cost selskaper. Air Asia flyr via KUL, og multisegment med low-cost er vel i overkant mye gambling.

    Det jeg nevnte i en annen post er å signe opp på de regulære selskapene sine mailinglister og følge dem på facebooksidene, slik at en får med seg gode tilbud som ofte matcher low-cost selskapene.
    Og fra SGN direkte flyr Vietnam Airlines, Singapore Airlines og muligens noen fifth freedom routes, har ikke helt oversikt på alle, men Qatar Airways flyr f.eks SGN-PNH for en firehundre-lapp.

    Om du orker å fly via BKK som transithub har Thai Airways og Bangkok Airways ofte tilbud intra-Asia.
     
  4. Akira

    Akira På jakt etter status

    Innlegg:
    29
    Likes mottatt:
    23
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg tenkte å komme meg tidligst ned til SIN da jeg har bare 3 dager der og helst unngår mellomlanding dit. Er kun 3K, TR og VN som flyr direkte som lander i 12tida sjiktet. Takker for svar ellers.
     
  5. jtmath

    jtmath Senior Medlem

    Innlegg:
    710
    Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg og min Famillie har brukt disse flere ganger, og Airasia,flott selskap som kommer og går til tiden uten problemer. Veldig greit,så her er du i trygge hender og super service..Så kjør på med disse to :)
     
  6. polvotten

    polvotten Nytt Medlem

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    37
    Bonuspoeng:
    18
    Har bare gode erfaringer med Jetstar. Ingenting å klage på for min del.
     
  7. Akira

    Akira På jakt etter status

    Innlegg:
    29
    Likes mottatt:
    23
    Bonuspoeng:
    3
    Takker for svar. Veldig betryggende å høre at mange har så positive erfaringer med 3K. Ser ut som det blir booking med Jetstar iløpet av dagen :)
     
  8. emhb

    emhb Medlem

    Innlegg:
    60
    Likes mottatt:
    44
    Bonuspoeng:
    18
    Slenger meg på:
    Flydde med Jetstar fra Hk til Hanoi i vår, null problem. Enkelt og greit, og som med alle andre lavprisselskaper får du det du velger å betale ekstra for :)

    Jeg mener å huske at jeg syntes det var dårlig med beinplass. Men det kan man jo også kjøpe seg bort ifra.
     

Del denne siden