Noen som husker at det var en kampanje, med 60.000 eurobonuspoeng om man handler for minst 45.000 kr innen utgangen av april? Jeg mener bestemt at det var gjeldende kampanje da jeg fikk mitt kort på nyåret. Har ikke mottatt noen poeng, så nå begynner jeg å lure på om jeg har misforstått.
Poengene utbetales som regel 3-4 måneder etter omsetningsfristen. Som eks. hoppet jeg på en kampanje i oktober, hvor man måtte nå omsetningskravet i løpet av Desember, da skal poengene utbetales i løpet av Mai. Du må ha kortet på tidspunktet poengene utbetales. Ta kontakt med kundeservice i appen så kan de bekrefte detaljene
Hvor strenge er dem med "eksisterende kunder"? Jeg har et Premium fra før og har hat Elite frem til våren i år. Egentlig har jeg ikke behov for et SAS Amex Elite, men det blir fristende å sikre LTG året uten å måtte fly SAS det neste året (nå da dem gir vekk EBG tilnærmet gratis).
Dette var heftige greier! Jeg vil gjerne la meg verve for 45000 nivåpoeng! Noen som kan invitere meg inn?
Kan være jeg er litt treg, men hva er forbrukskravet? Tenker på de 100k eb-poengene du kan få om du søker etter 23.09. Ref det med liten skrift: "100 000 EuroBonus Bonuspoeng blir tildelt til hver venn som søker og som får sin søknad om SAS Amex Elite godkjent. Vedkommende får poengene etter at forbrukskravene er oppfylt." Så er jo spørsmålet: Hva er mest verdt av EBG i minimum 1 år og 100k EB-poeng. Du betaler 6000,- for dette (12*500,- i månedsavgift)
Veldig enig. Det er mange som naturlig nok ønsker en invitasjon nå, men av prinsipp så sender jeg ikke det til noen. Grunnen er at det er jeg som (indirekte) betaler for godene til «nye» medlemmer, mens Gordon-Gekko-gutta på Amex ikke klarer å finne noe perks til oss som faktisk betaler lønna deres.
Ikke ifølge vilkårene. Det er derimot også pågående kampanjer for ekstra velkomstpoeng ved oppgradering av eksisterende kort: https://www.americanexpress.com/nb-no/bytt-kort/
Tenkte kanskje at det betyr noe at vi er et community her inne som hjelper hverandre fremover i bonusjungelen. Men det er kanskje ikke sånn det funker.. My bad!
Tenker det er ikke deg, men mer hvordan Amex (og andre kortutstedere forsåvidt) behandler trofaste og eksisterende kunder vs andre
Dersom alle som ikke er fornøyd med ordinære kortdeler sier opp kortet får vi kanskje endring på sikt. Historisk sett vil Amex aldri gi noe ekstra til eksisterende kunder så lenge frafall/churn er på et akseptabelt nivå.