"Discover the Unforgettable - Terms & Conditions Earn 1. Promotion is strictly only valid for reservations created via www.avisworld.com/EuroBonus 2. Only valid for reservations created in the period 01st to 31st August 2017 and with rental period 1st September to 31st December 2017. 3. SAS EuroBonus Extra points promotion is valid for rentals in Europe, The Middle East, Africa, Asia, USA and Canada. 4. 4,000 Extra points awarded for any rentals of 2 days or longer and 2,000 Extra points awarded for any rentals one day rentals (24 hours or more). 5. The promotion is only valid for separate rentals and not rentals with consecutive rental days. 6. May not be used in conjunction with any other coupon or promotions. 7. Standard Avis and SAS EuroBonus Terms and Conditions apply." http://www.avisworld.com/avisonline/gb/avis_ams_partners1.nsf/c/Eurobonus+TermsandConditions
4. 4,000 Extra points awarded for any rentals of 2 days or longer and 2,000 Extra points awarded for any rentals one day rentals (24 hours or more). Skjønner ikke helt den. Burde jo være det samme for Avis om man leier en bil i 5 timer eller 24 timer, det koster jo det samme.
.... jeg fikk 10 000 poeng for leie i 18 dager fra IAD ... Det blir litt poeng på kortet også. (PS: da jeg bestilte bilen var budskapet fra AVIS ca. 9000 kr betalt i $ .... antall $ var det samme da regningen kom, men prisen i NOK ble 7 700.- ..... synkende dollarkurs)
Bestilte 1 dags leie på tirsdag for reise i sep. Ser ikke ut til at det er noen spesielle koder utover å booke på avis eurosonen siden så da er det vel ikke nødvendig å rebooke. Gjelder vel worldwide denne kampanjen? Edit: ser det er geografisk begrenset, men nesten worldwide.....
Hei dere, Spørsmål om dette AmEx/Avis tilbudet. Jeg skal på bryllup i Boston med en vennegjeng. Hvis jeg bestiller 2 biler for 3 dager, får jeg da 2 x 4000 poeng? Mvh, TJT