Lørdagsblues

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Ragna Rekkverk, 29. nov 2014.

  1. Ragna Rekkverk

    Ragna Rekkverk Aktivt Medlem

    Innlegg:
    354
    Likes mottatt:
    882
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg er ennå veldig, veldig skuffa etter SAS sin leie måte å slå opp med meg på på torsdag.
    Ergo får jeg ikke sove, og kan like godt åpne lørdagstråden.
     
    TOS, Fnate, Islending and 1 other person like this.
  2. Ragna Rekkverk

    Ragna Rekkverk Aktivt Medlem

    Innlegg:
    354
    Likes mottatt:
    882
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har sittet og lest til øye ble stort og vått, men det kan hende jeg kapitulerer og ender opp med rødnesene (som jeg av ideologiske grunner aldri har villet flydd). Når SAS nå dumper meg og fratar meg muligheten til å beholde mitt lille gullkort, så kaster jeg prinsippene ut med vaskevannet og kjører på med alt annet enn SAS fremover.
    Utover det så skal lørdagen bli en fin dag. Åpning av peperkakebyen i Stavanger er fast tradisjon med kidsa, og så er det teater samt julegrantenning.
     
    tommy777 liker dette
  3. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    En stor fordel med å ha ett forum er at man kan se direkte hvor mye penger man taper på slike drastiske endringer;)

    God fredagsaften fra Chicago. Her har svigerfar tatt over fjernkontrollen og skrudd på college "football"

    I morgen forlater deler av familien så det blir litt roligere i huset.

    Godt man har ett par fridager til før arbeidet starter igjen mandag.

    God helg!
     
    Fnate liker dette
  4. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra hovedstaden. Snart klar for en treningsøkt før det blir forberedelser til kveldens familiemiddag. Vi blir 20 til bords i kveld...godt med god plass i stua. Ha en fin dag alle sammen:)
     
  5. Grove

    Grove Medlem

    Innlegg:
    201
    Likes mottatt:
    485
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra indre østland.
    Ligger an til en rolig dag i dag, hjemme med tre barn mens kona jobber.
    Hmm, rydde litt kanskje.
    Satser på Mail fra Optiontown, ,slik at jeg får dratt ut maksimalt av turen til TRD på mandag.
    Må tjene poengene mens man kan......

    Ha en strålende dag folks!
     
  6. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    God formiddag fra Tromsø! Tåke ute, så like greit at man ikke skal ut å fly.

    Hadde også tenkt å skrive noe om spanjoler og billige europabilletter, men lar det bli med konstateringen om tåke i Tromsø.
     
    wilhelm and Cecilie like this.
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    He he... Dagens. Får håpe han leser forumet.

    God morgen fra Lillestrøm. Hadde en fenomenal start på dagen. Det er rett og slett deilig med sånn ekte helg, der man har hatt fredagslunsj på kontoret, reist tidlig hjem, øllet litt foran tv'en og så våkner opp langt utpå dagen hjemme. En av singellivets virkelig store gleder.

    Så er det tid for frokost, og jeg får et snev av dårlig samvittighet

    [​IMG]
    Miljøregnskapet mitt ser ikke helt bra ut, når jeg har vært i Chicago for å kjøpe salt som er fraktet inn fra Himalaya (himla godt salt)... og jeg nettopp har bestilt en dagstur til New York i romjula (4-5 timer Connection med SK907/908) for å sikre EBG'en min og å kjøpe Zuccharello-trøye til bamsen min.

    Jeg kveler imidlertid raskt den dårlige følelsen med en liten kopp Fair Trade lungo (les: besserwisserkaffe, som egentlig er som en hvilken som helst annen kaffe. Man bare tror den er bedre fordi den heter noe smart, og man føler seg varm innvendig fordi man tror en eller annen indianer har fått ekstra pesos for den) mens jeg blar i en papiravis som sikkert er fremstilt av nysklidde bananskall - syyyyyykt eco-friendly.

    Kompisene mine melder meg at de må opp tidlig for å dra til svigermor i Gjøvik, dåpsfest i Drangedal eller bare opp på Plantasjen... For 19'ende gang denne måneden.

    Livet mitt er egentlig ikke så verst.

    Ha en like bra dag, alle sammen. Om dere sliter kan Lindhe legge seg som et varmt teppe over dere. Det hjelper.
     
  8. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    Er det å få kontaktdetaljene til EB-sjefen noe man evt kan ta i tråden om spørsmål til Eurobonus-sjefen? Sikkert mange som har behov for et varmt teppe etter den kalde skulderen SAS ga sine kunder. ;)
     
    Last edited: 29. nov 2014
    Flemming Poulsen, Jørgen and Fnate like this.
  9. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra London, jobbdag idag også, men først skal jeg se ski på tv!!!!!!!!!!!!!!!!
    Greit å vite at spanske flyselskap ikke jobber på en redelig måte.

    Ha en brillefin dag
     
    Flemming Poulsen, Cecilie and TOS like this.
  10. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Haha. Dersom du tenker på vår lillebror i øst var det ett skikkelig bra og kritisk journaliststykke som vanlig fra den fronten. Jaaauuu... Medlemmene deres tok vel imot det praktverket :p

    God morgen fra Chicago. Oppe tidlig for å prekivere diverse familier. En tur innom Apple store for å bytte en lemon Air2 og deretter sofasurfing resten av dagen
     
    vegardg, TOS, Cecilie and 1 other person like this.
  11. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
  12. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God eftermiddag från Uppsala!
    Det är ta mig f-n sol och blå himmel här. I tillägg är det min första hela helg hemma på god kows how long. Börjar få sysselsättningsproblem redan, men det löser väl sig själv när jag kikar i mailboxen och ser vad @Flemming Poulsen och @tommy777 har åt mig :p
     
    Flemming Poulsen liker dette
  13. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Mornings fra studentbyen. Ble visst alkoholkonsum igår også. Idag skal man en tur ut på Telenor Arena da det er noen middelaldrende briter som skal styre med noe bilgreier der. Sikkert øl der også.
     
  14. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra Oslo. Lite på blokka idag, ser dem går på bortoverski på flimreboksen, ellers er det kamp for de rød fra Merseyside en venter på skal komme igang.
    Regner med det blir tap som vanlig. Misunner heller ikke kompisen til Fnate om han skal til Sputnikland, eller Drangedal som det heter offisielt. Skjer ikke akkurat mye oppi der..

    Ha en bedre dag. :)
     
  15. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    Ja, man kan lure på hvordan endringene vil bidra til mindre yieldpress, og hvorfor opptjening av bonus på kredittkort forklarer hvorfor man har forskjellig uttakssoner (men ikke inntjeningssoner)... Det henger rett og slett ikke på greip, og vitner om desperat forsøk på fossroing motstrøms.
     
    Last edited: 29. nov 2014
    AndersB and vegardg like this.
  16. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Salt?! Og jeg som trodde det var en pose crystalmeth du hadde liggende som tilbehør til egga? Jaja, så feil kan man ta! ;)

    Her på Sunnmøre er det en nydelig lørdag i dag på tross av SAS´ sine forsøk på å gjøre meg sur & gretten. Madamen er bortreist på julebord så i kveld er det bare vi gutta (meg selv og katta) som er hjemme og da skal vi kose oss med junkfood og hjemmebrygga øl og Friskies.
    Ha en strålende aften folkens!
     
  17. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    "salt"
     
    Fnate and Travellingalf like this.
  18. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Passordet må inneholde to kinesiske skrifttegn, et latinsk ord og en utrydningstruet skandinavisk fugleart. Takk for meg.
     
    Fnate and PettR like this.
  19. Henshaw

    Henshaw ID Traveller (ish)

    Innlegg:
    265
    Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Høres ut som Club Carlson det. Resultatet er at jeg nå har passordet der lagret i en .txt...
     
    KristianSk, Fnate and PCR like this.
  20. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Tips: Lastpass
     

Del denne siden