Link og passord SAS F & F vår 2019

Tråd i 'Testforum' startet av cothom, 24. okt 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gresshopper

    Gresshopper Aktivt Medlem

    Innlegg:
    296
    Likes mottatt:
    122
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg prøvde å booke ARN-MIA (eller OSL-MIA), men får bare:

    Så innmari irriterende.
    Også typisk at ingen i SAS bryr seg - jeg har gitt opp å rapportere bugs. SAS er seriøst flyselskapet med mest elendig service jeg vet om.
    Da jeg skulle booke en F-award forleden, klarte de ikke å beregne YQ korrekt engang (jeg hadde overført 100k bonuspoeng fra Amex, så sier de plutselig at de skal ha 1600 GBP i gebyrer for bonusbilletten).
    Mange klager jo over søramerikanske flyselskaper, men jeg er faktisk storfornøyd med LATAM - i motsetning til SAS. SAS sin Twitter-"support" har ikke engang hørt om Star Alliance.
     
    Shyneno liker dette
  2. Dicte

    Dicte Nytt Medlem

    Innlegg:
    13
    Likes mottatt:
    21
    Bonuspoeng:
    3
    De holder visstnok på å fikse det, fikk beskjed om å prøve igjen om et par dager.
     
  3. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,309
    Likes mottatt:
    1,476
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg driver og pusler litt for så sjekke priser opp mot now or never/go light. Vet ikke om det kan bookes, men finner hvertfall ting på f eks 21/23. feb - 2 mars fra osl til greie priser. Får da opp søk som ikke går til feilmelding, ihvertfall. Vet ikke om du får det samme, mens det stokker seg ved bookingprosessen eller om det er søket som er problemet...
     
  4. KRS

    KRS Senior Medlem

    Innlegg:
    722
    Likes mottatt:
    3,789
    Bonuspoeng:
    93
    Noe har skjedd; får opp priser til LAX fra SVG nå, noe jeg ikke gjorde i går.
    Fikk booket en reise også, dog litt kjedelig med avreise kl. 06:00 om morgenen og 40 min connection i Stockholm...

    Forsøkte først på telefon men de kunne ikke hjelpe, måtte vente på at prisene skulle lastes inn for de flyplassene i Danmark/Norge som manglet var beskjeden jeg fikk.
     
  5. Gresshopper

    Gresshopper Aktivt Medlem

    Innlegg:
    296
    Likes mottatt:
    122
    Bonuspoeng:
    43
    Fortsatt samme feil fer, søket feiler.
     
  6. Sj19

    Sj19 Nytt Medlem

    Innlegg:
    12
    Likes mottatt:
    16
    Bonuspoeng:
    3
    Funker her nå. Diamondmailen bekrefter at ting retter seg etterhvert nå.

    Sj19
     
  7. Gresshopper

    Gresshopper Aktivt Medlem

    Innlegg:
    296
    Likes mottatt:
    122
    Bonuspoeng:
    43
    Fortsatt samme feil her. Dette er bare tragisk.
     
    Shyneno liker dette
  8. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Dere asså. Skal reise hele tiden. Jaja da ble det 4 pax inkl kidsa til DUB med 4 bonusnetter på IC, totalt kr 2150. Bra deal med *G benefits og RA perks på awards på IC.
    1 av 4 land i Europa jeg ikke har vært i = score.
     
  9. nick5000

    nick5000 Medlem

    Innlegg:
    130
    Likes mottatt:
    45
    Bonuspoeng:
    28
    Fikk mail med gode tilbud i go og plus. Fikk søkte opp priser et par ganger, før det sluttet å virke. Nå får jeg bare denne:

    • Vi kan ikke behandle forspørselen siden du har brukt knappene Frem og Tilbake for mange ganger. Start på nytt. (3010)
    Får denne beskjeded også etter å ha slettet cookies, og trykker søk bare en gang. Dette tilbudet bruker visst classic siden.

    http://vip.flysas.net/sasfriends/

    Neon tips til hvordan gå fram? Tilbudet varer fram til 15 mai.
     
  10. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,186
    Likes mottatt:
    869,728
    Bonuspoeng:
    293
  11. flying_all

    flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

    Innlegg:
    3,191
    Likes mottatt:
    7,003
    Bonuspoeng:
    183
    Da har ikke du endret eller kjøpt billett med mange flyselskap.

    Har eksempler på Ethiopian hvor man må ringe inn for å betale for en flybillett og de begynner å snakke lokal språk og bare legger på...

    Eller om du har en full flex billett med Avianca så betaler de bare tilbake halva også er det klin umulig å nå de på Tlf for å få tilbake resten.
     
  12. nick5000

    nick5000 Medlem

    Innlegg:
    130
    Likes mottatt:
    45
    Bonuspoeng:
    28
    Fant ut at det funker OSL - PVG.
    OSL - HKG funker ikke
     
    Last edited: 12. mai 2018
  13. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Søker du innafor reiseperiodene? Jeg får stort sett opp det jeg søker på så lenge det er gyldige datoer, søker jeg på ugyldig dato kommer samme feilmelding opp.
     
  14. nick5000

    nick5000 Medlem

    Innlegg:
    130
    Likes mottatt:
    45
    Bonuspoeng:
    28
    takk for tips, fant ut at det skyldes at jeg søker på en dag som ikke SAS flyr direkte ARN HKG. Når søker på en dag som har arn hkg direkte funker det!
    Feks 9okt OSL HKG blir feilmelding, 10okt OSL HKG funker.
     
  15. Gresshopper

    Gresshopper Aktivt Medlem

    Innlegg:
    296
    Likes mottatt:
    122
    Bonuspoeng:
    43
    Ja, det var et bra tips. Nå fikk jeg også opp noe på ARN-MIA. Dessverre var det vanlig pris, da står jeg over.
     
  16. LaDuden

    LaDuden Aktivt Medlem

    Innlegg:
    447
    Likes mottatt:
    1,426
    Bonuspoeng:
    93
    Hong Kong tips: Kjører to faner en med vanlig SAS.no for å se når de flyr direkte fra Arlanda og en annen med FF for å prøve å finne godpris. Ble en tur i slutten av februar i plus for ca 5900kr tur/retur.
     
    Xflipper liker dette
  17. October

    October Senior Medlem

    Innlegg:
    932
    Likes mottatt:
    2,091
    Bonuspoeng:
    93
    Det er ganske spesielt å ha en kampanje på en så elendig IT-plattform som dette. Jeg klarte å få opp et par alternativ men så når jeg ville booke fikk jeg feilen og da var det bare håpløst.

    Har bare gitt opp hele greia. Men har nå så høy opptjening at jeg trenger ikke lengre betale selv. Er så heldig å ha fleksibel jobb og kan reise nesten når som helst og med med både MC Premium og CT (kommer sikkert til å klare to CT i året på nye Amex hvis de går for svensk modell).

    Like greit å la andre få de billige billettene :) (for de som klarer å booke da...)
     
    veeegard, Xflipper and epletyv like this.
  18. Rohass

    Rohass Aktivt Medlem

    Innlegg:
    484
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    93
    Får også fortsatt opp samme feil idag 14 Mai etter en uke med mange forsøk, så jeg gir opp denne kampanjen nå.
    Er jo synd for SAS da som sannsynligvis må ha gått glipp av mange salg pga disse problemene.
     
  19. Anton80

    Anton80 Senior Medlem

    Innlegg:
    712
    Likes mottatt:
    514
    Bonuspoeng:
    93
    Gav opp selv også
     
  20. Bernd

    Bernd Medlem

    Innlegg:
    228
    Likes mottatt:
    1,754
    Bonuspoeng:
    93
    Hei -
    synd at det blir så rare feilmeldinger, men ikke gi opp enda. Har bestilt mange billetter (ca 9 IC i SASPlus, og ca 10 i SASGo til EU - senest i dag morges), og har hatt samme utfordringer. Det som hjalp å vite var:
    • Feilkoder (inkludert 3010) tyder på at det ikke er SASVip billetter tilgjengelig på valgte datoer. Feilen dukker ikke opp dersom SASVip er tilgjengelig på en eller begge datoer -> Det er bare å prøve andre datoer
    • VIP priser vises ikke (hhv andre priser vises) dersom du er pålogget (kan være i en annen browser tab/ vindu) -> Logg av før du leter etter VIP priser. Du legger inn EB nummer før betaling, da er det registrert under "mine bestillinger" som om du var pålogget
    • Noen ganger hjelper det å skifte browser eller bruke VPN
    Lykke til! :)
     
    KRS liker dette
Thread Status:
Not open for further replies.

Del denne siden