God dag fra Porsgrunn En nydelig seier i går @indahla , må ha vært jækla gøy på stadion Ellers begynner jeg på jobb igjen etter langfri- 7 netter i Vegas og hyttetur i Drangedal i helga med gamle kompiser setter spor.. skal bli godt å komme på jobb å få slappet av litt Fikk bestilt en natt på Farris Bad i november for poeng- blitt mye styr det, nå som de ikke er på samme "datasystemet" som NCC lengre? Fikk en halvsur svenske på platinium mail- han meldte om ingenting ledig. På farrisbad. stod det jo mange ledige rom. Også standard. Han fikk ordnet det tilslutt, med en "god" forklaring: "Farris bad har ett annat bokningssystem och ibland så är det helt fullbokat för oss när det egentligen inte är det. Jag har nu bokat på ett annat sätt för dig." Jo takk
Miraklenes tid er ikke forbi! Etter å ha surret med setevalg hos Turkish i går, sendte jeg en mail til diamantmailen kl 10:24. Fikk svar i dag kl 11 ….. Du verden! ( etter 3-4 timer på jobb!) Jeg hadde jo fikset det selv etter god hjelp fra @bombusfervidus … så svaret fra Ulf var: Dom angivna sätena är redan registrerade i din boking
God morgen fra New York! Hjemmekontor herfra funker fint og til tross for at klokken snart er 6.30, så har jeg vært våken i 4 timer allerede og hatt kundemøter på teams. SAS Plus på SK908 tilbake til Oslo i kveld. Ha en finfin dag!
God tidlig ettermiddag fra OSL og pastabonansa på Gullstua. Turen går med LH via FRA til PRG. Har jo fornyet HON fram til februar 2026 men får satse på 100k miles til før jeg bytter til one world, det ligger en premien a 2 for 1 F voucher å venter. Edit; orket ikke en sikkerhetskontroll til i dag så ble F loungen på A-terminalen. Blir «strafferunde» tilbake til A58
God ettermiddag fra Kristiansund (KSU) hvor man er klar for luft under vingene igjen, etter en helg ute på Åsgard-feltet
Lite å melde fra Oslo. Hjemmekontor i dag, prøver å finne overnatting på Granca i julen. T-4 til Nice.
Granca er sikret. I samme sekund fikk jeg e-post fra Flyr om at min flyvning til Barcelona i november var kanselleret