Litt usikker på om tråden havnet rett, men prøver her. Hadde natten på Radisson Stansted med dattera på 8 etter London tur. Inntok kvelds i baren, og desserten til barnet var selvfølgelig kuleis, kanskje ikke det smarteste, men den ble nå spist den også... Så rundt kl 23.15 ble det jo litt kjedelig da spagettien hennes måtte ut igjen... Litt fortvilet ringer jeg resepsjonen etter å ha lagt laken og puter i badekaret. Damen var forsåvidt hyggelig nok, og skulle snakke med supervisor å ringe tilbake. Fikk vasket litt halvt sovende barn og så var det bare å vente, kl 23.35 var tålmodigheten slutt og jeg forsøkte å ringe både resepsjonen og "nødnummeret" hotellet hadde uten svar. 23.55 ringer det en kar tilbake, og sier at jeg må fylle ut en form. På dette tidspunkt er jeg noe lei, og sier at jeg sikkert kan fylle ut formen hans, men påpeker også at jeg jo lurer litt på hva som er planen deres i forhold til soving (laken etc er nå for lengst plassert på gangen). Han kommer til rommet og finner etterhvert frem noen nye laken og håndklær. Hotellet var fullt og vi måtte avgårde til flyet 06.30. Han fant tilslutt ett ledig rom i en annen etasje, men jeg tenkte det var like greit å ikke flytte barnet. Møtte samme karen ved utsjekk hvorpå han dristet seg til å spørre om vi hadde sovet godt! Svaret var jo negativt før han ba om kortet for å trekke restaurantregningen fra det. Jeg undret litt over den regningen siden natten ble som den ble, men han hadde visst ingen myndighet til å endre på den. Videre fikk jeg beskjed om at det bare var å kontakte sjefa på hotellet på mandag om jeg hadde noe å klage på. Tror jeg gjorde det klart for herren i resepsjonen at jeg følte jeg hadde sagt fra at jeg ikke var helt fornøyd, og at jeg jo regnet med at kanskje hotellet ville kontakte meg når rette vedkommende var tilbake på jobb. Ellers fikk jeg ved ankomst oppgradert billigste dream deal rom til Superior, vann, brev og noe popcorn greier ved ankomst selvom jeg rykket ned til sølv 1.3. Så lurer litt på nå om jeg var urimelig med herren når jeg ga klart uttrykk for at jeg synes ventetiden var litt lang, og at det skjedde litt lite en periode på natten der?
Jeg ble matforgiftet på Park Inn Stavangeri fjor og det hele ble ordnet på 1 - 2 - 3. Jeg slapp å betale for natten og de medisinske utgiftene jeg ble påført pga legebesøk og medisiner på den videre reisen ble meg refundert. Synes du skal klage formelt i brevformat sendt via epost til hotellet og ikke gi opp. Du fortjener i det minste å slippe å betale for overnattingen. 100 % satisfaction er slagordet deres nei ?
Regnet med det siden det kom fort og gikk fort. Ingen feber eller lignende. Resten av dagen hadde vi spist det samme. Og matforgiftning eller ikke så må det vel kunne forventes litt raskere respons mtp bytting av sengetøy og ringe tilbake som man lover?
Noe pastagreier (spaghetti) og noe som skulle vært grillet kylling, men nok ble fiskepinner.. Var noe grønnsaker, men de ble urørt. Han som serverte oss var rimelig oppgitt når han så feilbestillingen, og prøvde å rette opp. Men var ikke så farlig, jentungen var happy og spiste opp hun.
ville sendt et brev til hotellet og gitt beskjed om hendelsen. det høres jo ut som du har fått gangske god service med oppgradering, og at de strøk hele regningen fra dagen før da. til resepsjonistens forsvar er ikke 40 min (fra 2315-2355) forferdelig lenge for han, da han mest sannsynlig var alene på vekt, på et som du sier fullt hotell.
Å spise lassagne i London samtidig som man heier på spurs er risikosport på alle nivåer og bringer fram forferdelige minner.
Ble matforgiftet på B-Lay Tong hotellet i Phuket i fjor. Vi var 4 karer, spiste stort sett ikke det samme utover dagene men den ene dagen satt vi ved bassenget på hotellet og bestilte oss hamburger med champing og ost. På kvelden lå alle å kastet opp og det varte i 3 dager. Ved utsjekk sa vi i fra om hva som hadde skjedd og at vi var sengeliggende. Nektet å betale for maten. Hun i resepsjonen sa hun skulle ringe kjøkkenet og høre. Vi lo litt for oss selv. «Skulle hun ringe kjøkkenet for å sjekke om maten for 3 dager siden var litt dårlig eller utgått?» hehe... endte med ar hun ble sur og at vi slapp å betale. Bodd der to ganger tidligere men blir ikke igjen
Ble endel mailer, men gikk litt lei og ba dama som mailet meg om å kopiere inn sin leder. Da gikk det litt fortere og de refunderte rommet. Jeg ville jo vært happy med strøket regning i restauranten. Greit nok.