Momondo prisvarsel

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av alexfins, 10. des 2017.

  1. alexfins

    alexfins Medlem

    Innlegg:
    59
    Likes mottatt:
    45
    Bonuspoeng:
    18
    Hei,

    Etter at tilbudet QR hadde på business til Australia opphørte mens jeg satt og skulle betale, prøver jeg fremdeles å finne noe billig mellom SVG og BNE.

    Har satt opp prisvarsel på Momondo-appen for SVG-BNE i business for flere forskjellige datoer. I dag fikk jeg følgende varslinger, men når jeg trykker på eks varslingen til 13k eller 16k er billigste alternativ ca. 25k.

    Har noen erfaring med dette? Er det en bug i prisvarslingen, eller gjør jeg noe feil?

    8785080E-B768-49A4-B99D-63CC6E1EDFAE.jpeg



    Edit: Datoene for de billigste prisvarslene er forresten 6-15FEB og 4-13FEB.
     
    Last edited: 10. des 2017
  2. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Antar det er kryptovaluta som diskuteres i messenger? ;)
     
    mariusbb and Flight Cancelled like this.
  3. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    Det står vel at prisen har gått ned med 13K/16K, ikke at prisen er 13K/16K? Må ha vært fryktelig dyrt før da...

    På slike dager som i dag liker jeg å se på grafene for litt mer enn siste døgn, f.eks. siste måned... så blir det ikke like ille selv om verdien på kryptovalutaen jeg eier har tapt seg flere titusener i verdi det siste døgnet. :rolleyes:
     
  4. alexfins

    alexfins Medlem

    Innlegg:
    59
    Likes mottatt:
    45
    Bonuspoeng:
    18
    Ja, tenkte over det selv etter jeg hadde postet. Det gir heller ikke mening i mitt hode, ettersom de laveste prisene jeg fant da jeg opprettet varslene var mellom 24k og 30k for de forskjellige datokombinasjonene. Dvs. at den ene datokombinasjonen som har gått ned med 31k plutselig koster -1k.

    Antar Momondo har funnet én flightkombinasjon på de gitte datoene som har blitt redusert med den oppgitte verdien..
     
  5. alexfins

    alexfins Medlem

    Innlegg:
    59
    Likes mottatt:
    45
    Bonuspoeng:
    18
    Hehe, tror ikke det er så mange andre børser som er åpne søndag morgen, norsk tid :)
     
  6. NorskHamburger

    NorskHamburger Medlem

    Innlegg:
    51
    Likes mottatt:
    54
    Bonuspoeng:
    18
    Krypto har ingen klokke, handles døgnet rundt
     

Del denne siden