Morsomme forklaringer fra SAS IT

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av RoadKing, 17. aug 2020.

  1. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,596
    Bonuspoeng:
    293
    SAS IT er stadig kreative i sin bevisførsel for egen uskyld. I dag fikk jeg:
    upload_2020-8-17_12-14-40.png

    Jeg tenker jo på meg selv som en power user, men at jeg skal være så rask som en bot... Jaja :)
     
    Lillegutt, Earl, Tone398 and 17 others like this.
  2. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,596
    Bonuspoeng:
    293
    I disse tider hvor de korsfestes for å sitte på pengene... Jeg fatter ikke at de tør.
    upload_2020-9-2_11-36-20.png

    Det er selvsagt riktig at dette gjelder for bestillinger ikke eldre enn 24 timer. Det vet vi, men hvermannsen vil ikke skjønne det.

    Dessuten, det er ikke pengene tilbake innen 24 timer, det er bare at de aldri blir belastet, reservasjonen fjernes.

    Jeg er ikke advokat, men jeg vil tro at de i en eventuell rettsak ville slitt knallhardt med å argumentere at den der bare gjelder innen 24 timer fra kjøp. * som indikerer fluelortskrift, har heller ikke tekst som sier at dette gjelder utelukkende kjøp siste 24 timer.

    Før noen øser seg opp med at det er trasige tider for SAS så vil jeg påpeke at de brukte uker på å betale tilbake *før* Corona, og såvidt jeg vet så er det fremdeles slik at de vil bruke uker på å betale tilbake når 24 timer er passert og jeg er skråsikker på at det kommer også til å fortsette når vi er tilbake til normalen.
     

Del denne siden