"I denne kampanjen gir vi deg 10.000 SAS EuroBonus-poeng ved bestilling, og 3.000 ekstrapoeng for hvert år du fortsetter med denne strømavtalen." https://www.fjordkraft.no/privat/stromavtaler/eurobonus-avtalen/
Har straum frå Oslo kraft til 4 øre per kWh inkludert alt på kampanje i 2 mnd. Trur eg venter til juni for å sjå om fjordkraft har sas kampanje då. Dette er ikkje ein veldig billig avtale
Noen som vet om man kan klage til fjordkraft for å få ekstra poeng? Bestilte for et par uker siden og fikk 5000 bare
Er det slik å forstå at man må ha avtalen i 3 mnd, men så står fritt til å si den opp? I så fall er det ikke en halvdårlig avtale når man har en liten leilighet som bruker ca 400kwh/mnd.
Jeg har fortstått det slik ja. Jeg prøvde å regne mer detaljert på det da jeg tenkte det ble mye dyrere, f eks. å bytte fra Gudbrandsdal Energi: Spotpris hos GE: Påslag på 3,9 øre/kwh, mens Eurobonus-tilbudet hos Fjordkraft har påslag på 4,49 øre/kwh+39 kr/mnd. Forbruk på 12 000 kwh/året vil si 1000 kwh/måned. Differansen i påslag er jo kun 0,59 ØRE, dvs. 590 øre eller 5,9 kr+39 kr = 44,9 kr ekstra pr. måned. For 3 mnd blir det ca. 135 kr. 135 kr for 10 000 poeng er jo en veldig bra deal (med forbehold om regnefeil).
Hvis du slutter å betale strøm og heller bruker pengene på taco på joker, kan du reise til Asia i F. Neida .. Edit: innlegg nummer 1000! Woop woop!
Kjøper du nok er det verdt en liten MR til Norge, det da. Finn byen som har Joker-butikk nærmest Kirkens Bymisjon?
Min erfaring er at Fjordkraft er VELDIG greie å ha med å gjøre, kundeservicen pleier å være på topp. Definitivt verdt et forsøk
Nå har jeg meldt overflytting på min hovedbolig. Jeg har beholdt mitt gamle abonnement på hytta og utleieboligene. Tro om jeg kan gjenta dette trikset? Tviler selv, dog.
Det er helt korrekt. Selv byttet jeg til Fjordkraft EB (fra annen Fjordkraft-avtale) i september og fikk 5000 velkomstbonus. Chat'et med de i går og spurte om jeg ikke kunne få 5000 ekstra siden det ikke var så lenge siden jeg tegnet abo. De sa nei, men jeg kunne bytte navn på strømavtalen til kona så lenge hun ikke hadde vært registrert på den måleren hos Fjordkraft før. Og dermed ble det 10.000 nye poeng =) Ikke noe bruddgebyr heller, selv om det var mindre enn 3 mnd. siden jeg tegnet avtalen. "Så lenge dere fortsatt er kunde gir vi ingen gebyr", sa damen =) De var veldig greie på dette!
Enig! Pratet med en ekstremt hyggelig dame på chatten i går, og hun sa hun måtte ta det opp med riktige folk og gi meg svar i dag. Sa at jeg enten ble der i 3 måneder og byttet, eller om jeg fikk full bonus ble der i en lang tid fremover. Satser på positivt svar i dag, og eventuelt da sette det på kona om det er praktiske årsaker som gjør at det ikke går an å legge på ekstra poeng.