En faktisk forbedring er at det nå er mulig å bestille open jaw bonusreise uten å måtte trikse med søket. Kravet om å logge inn for å kunne filtrere lavpriskalenderen på kabinklasse er også fjernet -- praktisk når man hele tiden blir logget ut.
Er det bare meg eller alle? Får ikke logget på - ser ut som det nå kreves e-post i stedet for brukernavn, men det går i dass uansett. Prøvde å endre passordet, fikk gjort det med det resultatet at jeg nå er ute av appen også, - og klarer ikke logge inn der heller...
Trodde de gjorde om det for en stund siden? Jeg har brukt e-post en stund. Hadde også problemer med passord i overgangen, husker dessverre ikke hva jeg gjorde for å få det til å funke.
Samme feil her. "Noe gikk galt. Prøv igjen senere." i tillegg til at innloggingsknappen blir deaktivert/grå.
Kom inn på appen etter hvert, men ikke på nett. Satser på at de jobber med saken, blir ikke mye billettsalg som det er nå..
Ser de skriver at feltet krever e-post som brukernavn. Men selv logger jeg fortsatt greit inn ved å skrive brukernavnet i feltet som ber om epost, og kommer nå automatisk til privat (i motsetning til travelpass/business) kontoen først. Kan fortsatt endre ved å trykke på ikonet oppe til høyre som viser initialene mine, men det var nytt å ikke starte i "SAS for Business", men nå "Privat" som startside
Samme her....brukte samme brukernavn og passord som tidligere og kom rett inn. Brukernavnet er ikke mailadressen.
Trekker tilbake denne uttalelsen. Jeg bruker fortsatt brukernavn, og det fungerer. Men, jeg må alltid trykke et par ganger på "Logg på"-knappen før det skjer noe.
Ja.... Kunne ikke dy meg... Hadde litt problemer med innlogging igår på dagen , og problemer med å legge inn kort i appen , men det fungerte fint i går kveld....