Også var det lørdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Christian, 21. febr 2015.

  1. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra havet. Var akkurat ute en tur, men der kom det jammen meg en sinnsyk sluddbyge, så den inspeksjonen av utstyr tar vi nok neste natt istedet. Snart tid for å køye her, ønsker alle en god dag med gull I Falun for de som følger med på sport.
     
  2. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Uppsala,

    Dagen skall ägnas åt att komma i kapp med mig själv. Känns som livet går i 180 ibland. Började med att sova nästan 13 timmar och det var en stund sedan. Men först, KAFFE!
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra det Sørlandske!
    Deilig å få sovet ut i dag etter å ha hatt en uke hvor kroppen har vært i ulage. Bare trøtt, vondt i hode og sterkt manglende tiltakslyst.
    Håper det går fremover nå. Kjennes iallefall litt bedre foreløpig. Varer sikkert kun til i kveld når man starter å ødelegge søndagsformen med alkoholer. Men det er jo ikke alltid man skal være like lur.

    Ingen store planer for dagen. Og deilig er det.

    God hælj!
     
  4. kwa

    kwa Høytflyvende

    Innlegg:
    36
    Likes mottatt:
    25
    Bonuspoeng:
    8
    God ettermiddag! Sportsglede og lapskaus i SAS-kantina på OSL. Halvtime forsinkelse til TOS, mer øl på meg :)
     
    mathiasfe liker dette
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Glemte en viktig ting!

    Mine ydmyke gratulasjoner til Hans Majestet Kong Harald som fyller 78 år i dag! Still going very strong og feirer dagen på Statsbesøk i Australia!
    Måtte han bli tilgodesett med mange flotte gaver!!

    :):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
     
    mhsalv, LN-MOW, Joachim and 2 others like this.
  6. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Hallois!

    En stille og rolig dag på Bellevue i dag. Dagens treningsøkt og vaskeøkt er unnagjort. Litt VM-titting og en tur i butikken blir det nok i det minste! Det klør i booking-fingeren, men jeg skal være standhaftig og holde unna litt til (bonus- og voucher-billetter er unntatt). Ha en fin lørdag!
     
    Cecilie liker dette
  7. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,850
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    JADAAAA grattis Therese og Astrid!! Sterkt levert! Og sånn fortsetter lørdagen med mer ski. Godt at jeg ikke skal reise til rare land som ikke viser ski live på tv neste uke, gitt.
     
  8. ina_s

    ina_s Medlem

    Innlegg:
    55
    Likes mottatt:
    44
    Bonuspoeng:
    18
    ..... Og der hadde man fått seg Rimowa gitt! :D Litt usikker på om det er sunt eller usunt med felles interesser :eek: Det hadde ikke vært feil med en tlf fra Norsk Tipping iallefall :p

    God kveld fra Berlin og Hyatt :)
     
    Darkcho and Henning like this.
  9. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    G'ettermiddag .. her er det blitt ryddet etter siste ukes isstorm. Diger haug nedfalne grener venter på varmere vær og Pyromanen. Har fortsatt et nedfallstre som må sages opp, men det får vente til en varmere dag. Dagens lyd er motorsag - stort sett hele nabolaget har vært ute med sine i dag. Klar for litt mildvær nå, men det ser ikke ut som vi er helt ferdige ennå.

    Hjemme alene til sent i kveld, så da blir det å ordne seg litt godsaker selv ... og da blir det nok en Honker også. :)
     

Del denne siden