Vurderer å svi av OW poengene mine på en F tur. Hvilken hadde dere gått for? 1. CATHAY PACIFIC: BKK HKG CX F 777 HKG JFK CX F 777 300.000 Finnair plus poeng 2. QATAR AIRWAYS: LHR DOH QR F A380 DOH HKG QR F 777-300 330.000 Finnair poeng 3. JAL AIRLINES: HND LAX JL F 777 300.000 Finnair poeng
Ikke prøvd noen av de, men QR A380 F frister. Er jo ikke det lengste strekket akkurat, men du får jo prøvd 777 også
He, he, det sier jo sitt at BA F ikke engang er et alternativ Hvordan er tilgjengeligheten på Bonus F i OW?
Hadde helt klart valgt CX F. Jeg likte de godt og de kommer også best ut i alle reviews. I tillegg får du sjekket ut begge F-loungene i HKG når du selvsagt legger inn sjampis-tid mellom BKK og videre til JFK
Ja jeg er vel egentlig mest på QR eller CX her. Hadde vært konge med en laaang CX F. Jeg var ikke smart nok til å booke dette på nyttårsaften til gullpris, så får heller betale med poeng tenker jeg blir solotur, har ikke 600k å svi av på et reisefølge dessverre...
Hehe ja, litt vanskelig for dere som fikk booket CX F, dere har jo allerede en kommende tur med CX på lur. Jeg tror jeg er mest mot QR og CX her. vanskelig valg
Jeg holder meg unna både BA C og BA F her i gården. Qantas er jo et alternativ, men var nylig til Australia og CX F eller QR F frister mer. Dette kommer til å bli den eneste One World F turen jeg kommer til å få tatt
Ja hvordan er Doha First loungen vs Hong Kong First loungen, same same? i HKT kan jeg få lagt inn 4 timer stop hver vei, er vel grei nok tid?
Ikke flydd OW F selv... blir nok eneste gangen dette. heller mot QR eller CX her. BA er ikke et alternativ, hva med Qantas?
Har bare vært i Businessloungen på Doha. Skal man dømme etter online reviews er HKG endel bedre. Spesielt på service.
C loungen i Doha har jeg også vært i, ikke noe å hoppe i taket for. De har vel en egen first lounge der?
Da har jeg bestemt meg. Mine Finnair plus poeng skal gå til: JAL F 777, JL44 LHR - HND JAL F 777, JL43 HND - LHR Har i skrivende stund 160 000 Finnair poeng, passerer Finnair Platinum og 211 000 poeng i slutten av april. Trenger 300 000 poeng for å bestille: AES OSL SK C OSL LHR BA C LHR HND JL F (19:15 - 15:00 +1) JL 44: 11 timer og 50 min. HND LHR JL F (11:20 - 15:50) JL 43: 12 timer og 10 min. LHR OSL BA C OSL AES SK C Noen som er interessert i reisebrev?
https://onemileatatime.com/japan-airlines-first-class-champagne/ https://www.jal.co.jp/en/inter/service/first/meal/beverages.html Salon 2007 Lois Roederer CRYSTAL 2009 Roc de Cambes Côtes de Bourg 2012 Paringa Estate Estate Pinot Noir 2011