God morgen denne lillelørdagen, ny måned - nye muligheter! En back-to-back-to-back-to-back-møtedag via Microsoft Teams står for tur. Håper teknologien står alle bi! Ha en strålende dag!
God morgen fra hovedstaden! Mindre sol i dag (enn så lenge), men det er innedag uansett. Kanskje kjøpe litt gjødsel til plenen? Rimelig stusselig nå. Skjer ikke så mye i disse dager, men det er jo snart påskeferie!
God morgen fra Trondheim Kjølig, litt snø og sludd + vind. Godt å jobbe inne, samt kjøre bil idag. Blir en ettermiddagstur på føttene for å få litt trim i disse dager... Ha en strålende dag
Mornings fra Oslo. Rutinene rundt hjemmekontor er godt etablert: trening, jobb, luftetur, vin. Kanskje nye røverkjøp i aksjemarkedet også? Lurer på hva NRK, VG osv. velger som 1. april-spøk dette året
God morgen fra Sølvbyen, Vikens teknologiske høyborg. Siden alle nå savner F og C kan det tilbys alternativ servering. Valgfritt drikke dertil. Måtte nostalgien blomstre! En frisk og velsmakende onsdag ønskes alle!
God morgen fra hjemmekontoret. Igår var jeg og hentet kontorstol og større skjerm på kontorkontoret, så idag er livet i hjemmekontoret mye bedre. Ellers så skulle jeg våknet opp på hotell i London idag, evt. Frankfurt hvis man hadde fått oppgradert til First, spasert til lounge/FCT og så flydd til MSY via IAH
God morgen fra hovedstaden. Aprilspøken min til jentene om at de skulle tilbake på skolen om ett kvarter slo ikke veldig godt an. Ungdommen nå til dags, eier ikke humor...
Tidenes aprilspøk var det BT som stod for i 1967 Vet ikke om vi ser en ung @Eddie47 på bildet. Bakgrunnen var at det stod følgende på trykk i Bergens Tidende: «Ta med bøtte - fem liter øl til hver», Ene etter den andre turen ryker nå. Er bare en tur igjen som ikke er flyttet på, men når den blir avlyst så har jeg ikke en bestilt flytur før 29 desember. Og til og med der er jeg skeptisk. For nåkke drit!
@OttoL I dag kan Zachariasbryggen gjøre det samme https://www.bt.no/nyheter/lokalt/i/GGLGMl/frykter-han-maa-toemme-ut-10000-liter-oel
God morgen folkens. Bare digger denne dagen. Dagen før dagen. Og i tillegg bortimot innafor med pek. Dagen startet 04:30 her. Etter at konemor sovnet i går stilte jeg alle klokker i huset 1 time frem, inkludert den i bilen og på hennes telefon. Alarmen gikk jo av «som planlagt» og konemor kom vel ganske nøyaktig 1 time for tidlig på jobb. Merkelig nok så har jeg ikke hørt noe fra henne enda i dag. Ha en kubefri dag folkens.
God morgen fra Porsgrunn. Med mye fritid om dagen, lekte jeg snekker sammen med en kompis i går. Gikk med 8 øl og en halvliter Gammel Opland..
God formiddag fra Trondheim, hvor været er mildt varierende Her begynner man virkelig å savne kontoret, og håper det blir oppmykning etter Påske... På denne dag er det vel grunn til å mimre tilbake til da "laksefly" fra TRD var normalen...
Fant et par business-billetter på Awardhacks, så nå blir det (kanskje) tur til Florida i januar. Har en fetter og en onkel (han heter faktisk Donald..) i Palm Beach som gjerne tar imot besøk.
God formiddag Går tur (igjen) i skogen og drømmer om det gode liv i First! Ser frem til fredag da jeg er ute av karantene. Håper jeg kan dra på hytta i slutten av April
God formiddag fra Oslo! Nødrasjoner levert på døren av Meny, men utfra det vi fikk og ikke fikk virker det som det var mye tomt, er det helt utplukket i butikkhyllene der ute i landet? Hverken mel eller melk å få tak i og mye rare erstatningsvarer Ha en fin onsdag!
God dag fra nord! Skulle egentlig deltatt på kurs lenger sør i landet denne uken, men den type aktivitet blir det vel ikke mer av i år. Teller dager og uker fra mitt samfunnskritiske hjemmekontor, og ser frem mot 2021. Ha en frisk dag.