Onsdag - dagen før rød dag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Avixlo, 08. april 2020.

Tags:
  1. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sandefjord. Nå er det siste ordentlige dag i denne spesielle tiden vi er i før en haug med røde dager kommer.

    Ikke særlig mye planer her. Blir å vaske bilen i vaskehall og å skrive oppgave.

    Så dermed ønsker jeg de av dere som er syke en forsatt god bedring samt jeg ønsker alle her en flott onsdag
     
    Earl, haifinn, NorFlight and 9 others like this.
  2. oddA

    oddA Senior Medlem

    Innlegg:
    862
    Likes mottatt:
    2,989
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen!
    I dag skulle det vært 48t til avgang til Svalbard, men det blir det ingen ting av..
    Norwegian flytta billettene 10 dager frem for 3 uker siden.
    Så får ikke brukt reiseforsikringen enda og får ikke kansellert turen..

    Nå skal bilen vaskes, leiligheten ryddes. Har 14 dager fri jeg ikke får brukt til noen ting nyttig.
     
    Earl, haifinn, NorFlight and 6 others like this.
  3. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Dette var vel noe av det siste vi her på forumet ville lese i dag var det ikke.

    Først lager Viken Fylkeskommune et helvete for meg, og når jeg ikke får bygge hus så får jeg ikke lov til å reise heller...

    Dette lyser av sjukemelding pga. psykisk stress...
     
    Earl, NorFlight, Sonictravel and 5 others like this.
  4. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    God påske morgen!

    Siste innspurt...Avreise til HKG med SK C... 25 EB status poeng smaker godt. Det gledes. Rekker vi eventyr loungen? Litt knapt med tid på CPH, men lite trafikk om dagen.

    Lurer på hva de skal serves på long haul, var utmerket servering forrige gang, andebryst, aldeles nydelig! CC er veldrevne. Forventes samme nivå i kveld. Da vi er 2 voksen og 2 barn, tok vi mini kabinen for oss selv av hensyn til andre passasjerer, Sony, Bose + billig hodetelefoner til barna, IPAD x2, Rimowa, laptop, mobil, pass, lader og litt klær... Ready for take off!

    Litt vel tidlig å reise til OSL... venter til rundt 12 tiden:)

    Og der innså jeg idet alarmen duret, jeg hadde drømt...:(

    God påske!
     
    Upsaker, Earl, tfo and 17 others like this.
  5. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra Oslo. Vært fint i marka de siste dagene, og klokket inn litt over 30km totalt mandag og tirsdag.
    IMG_0567.jpg IMG_0569.jpg
    Et sikkert vårtegn er også at hoggormen kommer frem. Denne karen var ikke så happy med at jeg stakk kameraet inn i buskaset for å ta bilde, så den kostet ikke på seg et smil, men viste iallfall hodet sitt om ikke annet. IMG_0573.jpg

    I dag må det jobbes litt i et par timer, men la gå. Skulle sittet på flyet fra ZQN til MEL akkurat nå.. Men hey! Hvem går rundt og tenker på slikt:rolleyes:
     
    Upsaker, Earl, haifinn and 8 others like this.
  6. Andyfly

    Andyfly Fly me to the moon.

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    872
    Bonuspoeng:
    93

    Holdt på å sette kaffen i vrangstrupen av akutt reisemisunnelse. Haha :) Riktig God Påske.
     
    Earl, drsyk, Eddie47 and 2 others like this.
  7. Ragna Rekkverk

    Ragna Rekkverk Aktivt Medlem

    Innlegg:
    354
    Likes mottatt:
    882
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg hadde booket reise for hele slekta (alle generasjoner) ned til Spania i mai. Nå har Norwegian kansellert sine fly med dit, men jeg gidder ikke be om pengene refundert før jeg er trygg på at de kanselleringslenkene de fyller ut funker.
    Men - helt utrolig hvor lite lystbetont kanselleringer er (og hvor lite tålmodighet og forståelse det er hos den eldre garde i slekta når det oppstår noen fuck ups a la en aldri så liten Corona pandemi)

    Innstiller meg nå på nada utenlandsturer i 2020, men bekymrer meg over hvordan feriehuset vårt i Spania ser ut når vi en gang kommer ned dit (det har ikke vært folk der siden november). Forhåpentligvis får vi til å leie noen folk som kan ha tilsyn innvendig, lufte og kanskje ha litt vann i dusj, vask og do slik at det ikke tørker ut? En eller annen gang må jo spanjolene få lov til å begynne å jobbe igjen?

    Og så slår det meg igjen at det virkelig er first world problems det jeg sysler med..
     
    Earl, haifinn, NorFlight and 7 others like this.
  8. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra Larvik!

    Etter en fantastisk solrik dag i går med tur langs kyststien er det tilbake på hjemmekontor idag. Noen oppgaver må løses men ikke så mange at jeg stresser. Når jeg har for mye å gjøre sier jeg alltid at alternativet er så mye verre. Og det må jeg virkelig si det er. Ikke bra med for få oppgaver å løse .. =(

    Får ta en tur ut i lunsjen for å få litt luft. Kroppen har ikke godt av å sitte foran spisebordet hele dagen..

    Ha en fin onsdag. Snart påske!!
     
    Earl, haifinn, NorFlight and 6 others like this.
  9. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Grått fra morgenen, nå er det regn, men spådd lettere vær utover dagen.
    Siste timene som sjef på skadeverkstedet, skal bli lidderlig godt med påskeferie kjenner jeg.
    Blir en tur med gutta krutt etter middag, regner med Estenstadhytta besøkes idag også.

    Ha en strålende dag :):):)
     
    Earl, haifinn, NorFlight and 5 others like this.
  10. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,410
    Likes mottatt:
    21,232
    Bonuspoeng:
    183
    I dag er dagen for å ikke få testet AirBaltic Business og matchet VIP-status der. Ei heller får jeg testet Radisson i Riga. Jaja, får vel ta det igjen en annen gang.
    Nå blir det ølbrygging hjemme istedenfor invortes balsamering Riga-style.

    Gledelig Pesach ønskes!
     
    Earl, haifinn, Sonictravel and 4 others like this.
  11. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,904
    Likes mottatt:
    57,552
    Bonuspoeng:
    293
    Onsdag i påskeferien.
    Mindre spennende enn det høres ut. :p

    Har vasket bilen (som flere her i dag), og fylt fryseren med brød. Så nå er jeg klar for litt (sakte) rydding, samtidig som jeg bygger Lego (det er jo egentlig rydding det også..)

    Fikk 20k poeng av Loyal Solutions i dag, det er jo hyggelig. Så nå venter jeg bare på at Viking lotto'en går inn i kveld. :rolleyes:
     
    Earl, haifinn, NorFlight and 4 others like this.
  12. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,184
    Likes mottatt:
    869,721
    Bonuspoeng:
    293
    Det er litt grått og trist på solkysten i dag ..
    T-12 til hytten!
    44F5E59B-0834-4127-A458-817E864D83C7.jpeg
     
    Earl, NorFlight, Sonictravel and 3 others like this.
  13. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg ble missunelig på meg selv da våknet av drømmen, tenkte nok Corona=banneord tanker... Det er dessidert den verste påsken i livet, men sammenlignet med å være både frisk og i live... Må vi nok være nokså fornøyde likevel :)
     
  14. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    T-151 Hong Kong
    T-239 Vietnam
    (hvis verden er med meg)
     
  15. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,184
    Likes mottatt:
    869,721
    Bonuspoeng:
    293
    Artig med Norwegian ... har/hadde en bestilling til Berlin i månedskiftet mai-juni .... nå er utreisen kansellert mens hjemreisen fortsatt står.
    Hvordan tenker de at den skal kunne benyttes?
     
    drsyk liker dette
  16. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,410
    Likes mottatt:
    21,232
    Bonuspoeng:
    183
    Er du en flink svømmer? Kommer et stykke på vei.
     
    Eddie47 liker dette
  17. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Rent logisk tenker jeg at de kansellerer så og så mange dager frem.
    Så hvis dere skulle vært borte i f.eks. 3 dager kommer kanselleringen av hjemreisen om 3 dager.
    Men hva vet jeg ...
     
  18. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,184
    Likes mottatt:
    869,721
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har da vært svømmer og svømmetrener ....men mor vil ikke svømme dersom hun ikke når bunn og må derfor svømme nær land ...
     
    Avixlo, drsyk and Flyingdutchman like this.
  19. Fjordheim

    Fjordheim Medlem

    Innlegg:
    242
    Likes mottatt:
    980
    Bonuspoeng:
    93
    God dag,

    Her måtte man ut og lufte seg i lunch'en da jeg plutselig kom til å tenke på at lukker ikke polet tidligere dagen før en helligdag, jo det gjør det jo selvsagt. Kø var det også, men fikk hanka inn et par røde, et par hvite og en Prosecco.

    Så kan Påsken bare komme, skal på trass sitte litt på terassen hver dag, uansett vær, skue utover sjøen og nyte et (par) glass vin og kanskje til og med unne meg litt myrvann som jeg har stående.

    Ja, også må jeg ikke glemme å jobbe litt innimellom slik at alt er klart til tirsdag neste uke.

    Bilen ble vasket i går, nå må jeg rydde litt i hiet.

    Han en fortsatt fin dag.

    Mvh Fjordheim
     
    Avixlo, drsyk, Earl and 4 others like this.
  20. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,625
    Likes mottatt:
    24,745
    Bonuspoeng:
    183
    Onsdagshilsener fra en sofa i Oslo.

    Formen kunne vært bedre, dagen tilbringes i senga og på nevnte sofa.

    ...som en influensa - MY ASS!!!
     
    Avixlo, drsyk, Earl and 3 others like this.

Del denne siden