Så var det blitt lillelørdag. Dårlig søvn i natt, men jeg skal prøve restituere meg via et par besøk i svømmebassenget her i det asiatiske. Kjenner at det bare skal tas med ro i dag. Sola skinner og tempen er over 30. Måtte dere der hjemme ikke fryse for meget i dag da! Hu hei.....
God aften fra Rocklin, California. Ankommet svigers der man skal campe alt for lenge og feire thanksgiving Nå erre bingen
I dag er det ikke engang blå grader her i Oslo. Vi slapp med skrekken i går Ellers er dagen fullt planlagt med leverandørmøter så plutselig er det kveld
God morgen frra Alta! En uke igjen så er det ferie igjen, også en uke til man er innafor svartida på OT på CPH-IAD - spennende! Rolig dag på jobb, så får vel bruke dagen på å utforske storoppdateringa som er gjort på regnskapsprogrammet. Happy humpday!
God onsdag fra Arendal! Begynner smått å klargjøre meg for å flytte til Oslo neste uke. Har ikke pakket så mye enda, men har begynt å se etter potensielle MR med Aegean ut fra Oslo, så det er da en start. Subber rundt i ullsokker og drikker kaffe, så nyter dagene nå før det brått blir voksenliv og lange arbeidsdager. Nyt dagen!
God eftermiddag fra København. Stadig fuld fart på InsideFlyer kontoret med fuldbooket kalender også de kommende dage. Julestemningen spreder sig her allerede, men mere om det senere
God ettermiddag fra Kristiansand! Ca 0 grader og tåke på gang. Start-Jerv: enten nedrykk eller opprykk. Det kan bli spennende. Det var vel det viktigste ... Ha en fin kveld, enten det er dag eller natt der du er
G'day fra fjellheimen i Georgia. Kun timer til jeg også tar Thanksgiving-fri. Blir velsignet kort opphold hos svigerfamilien da eldstemann, som er på besøk fra Bellingham, har booket seg hjem med avgang 0700 fredag. Så da tar jeg ham hjem torsdag kveld og får litt fre og ro i heimen fredag. Skyet og kjølig ... men solen er lovet i løpet av dagen.