Onsdag kveld

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av CaptainPoint, 11. nov 2015.

  1. CaptainPoint

    CaptainPoint EBD, Livsnyter, Reisesyk, Happyface, Karma

    Innlegg:
    182
    Likes mottatt:
    227
    Bonuspoeng:
    43
    Nå gleder jeg meg virkelig til Fredag, da blir det en helgetur til Shanghai!
    Men først en typisk dag på jobb, men går fort unna den.

    Krysser alt så kan krysses kan for at OT-en går gjennom både på utreisen og, for da er det ny kabinen som er oppsatt.
    Fikk tydeligvis godkjent Biz på hjemveien i gammel kabin, men verken avslag elller svar på utreisen fra Copenhagen-Shanghai, sjekket opp med expertflyer, og er ifølge siden der, 15 Blocked seter, så sjangsen kan kanskje vær der ennå at denne Biz-en kan gå gjennom før fredags ettermiddag håper jeg.

    Hva tror du?
    Har ikke kjennskap til dette systemet, eller hvorfor di blocke seter....
    Er nysjerrig å vite viss du har peiling på dette.

    Føler det er noe dårlig karma å går, siden jeg allti får oppgradering i gammel kabin, jaja, får se hvilken vei det går nermer mot avspark!

    Ha en god helg ellers.
    Lover Dere en ny og spennendnes reisereportasje spessielt viss Biz i nye kabinen går gjennom, fått nytt kamera å greier, så blir jallefall gode bilder!

    Wifi er det og jo, så skal bli spennendnes uansett ka kabin jeg havner i! expert.jpg
     
    marte and Travellingalf like this.
  2. marte

    marte Nytt Medlem

    Innlegg:
    10
    Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Trenger man visa til Shanghai og hvor mye koster det evt?
     
    CaptainPoint liker dette
  3. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,232
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    MadsVaHa liker dette
  4. CaptainPoint

    CaptainPoint EBD, Livsnyter, Reisesyk, Happyface, Karma

    Innlegg:
    182
    Likes mottatt:
    227
    Bonuspoeng:
    43
    Ja du trenger visum til Shanghai.
    Jeg betalte ca 1400 for 2 innreiser løpet av 12 måneder, og inkludert frakt.
    Veldig billig, tok ca 8 dager for å få det.

    Bestilte gjennom visumeksperten i Oslo.
    Fylte ut søknad selv, la ved pass bilde, bestilling fly, tur retur, og hotellbestilling. (Denne kan endres etterpå når kopi er lagt ved søknadskjema for visum, tilfelle du vil avbestille og velge ett aent hotell i nærmere tid.

    Bor i stavanger, så tok litt lenger dager for meg, med frakt i post fram og tilbake med pass.

    Gleder meg for avreise på Fredag ettermiddag!
    Det ble visst Sas Go, men med Wifii og noen små innabords, så skal jeg vel overleve den turen!
     

Del denne siden