Test før reise Bergen kommune kan ikke garantere prøvesvar innen et gitt tidspunkt. Dersom du har behov for å bekrefte negativ prøve, for eksempel i forbindelse med arbeid eller innreise til andre land, må du teste deg og få dokumentasjon hos en privat aktør
La oss nå være litt optimistiske for en gangs skyld, vi har vært pesimistiske helt siden mars 2020. Så nada like fra meg
Jeg feiret i Køben dagen de slapp alle restriksjoner sist og ikke lenger så på covid som en samfunnskritisk sykdom i høst. Glemmer aldri dansegulvet i Kødbyen Betyr dette at jeg bør booke ny tur til Villa?
God morgen fra hjembyen min - Larvik! Er ikke så ofte på besøk her lenger, da både venner og familie har flyttet på seg de senere år, og jeg selv bor på Fornebu. Men hyggelig å være på "besøk". Molde til helgen, der de vi skulle henge med alle har fått korona. De er dermed i isolasjon og vi får finne på noe gøy uten dem. Ha en fin dag alle sammen!
God formiddag fra kunden i Sarpsborg! Litt kilen i halsen idag. Kanskje er det Omikron som er på besøk? Noen som vet hvor lang tid det må gå fra positiv test til en kan reise igjen? Har jo planlagt USA 17/2 ..
Send meg PCR svare ditt, skal jeg stemple en attest tilbake @Eddie47 som takk for svært godt selskap i HKG (fy fadder som det savnes...)
Ble så fristet av min egen god morgen post, at det ble en tur til Maschmanns for en løyrom pizza God lunsj
Testresultat på helsenorge.no holder i massevis for reise til USA. Jeg kan anbefale en utskrift av EU-sertifikatet for å ha test- og vaksinebevis lett tilgjengelig. https://tjenester.helsenorge.no/koronasertifikat/kontrollside/eu
Artig at det blir tur på Eddien, han trenger det pensjonisten . Jeg gleder meg over at Danmark nå har bestemt seg for at nok er nok og man dra dit på hurramegrundttur om drøyt 14 dager. Verden går jo fremover, den har ikke noe annet sted å gå. Riktig god onsdag folkens