Onsdag på tomgang!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Thomas, 18. des 2013.

  1. Thomas

    Thomas Medlem

    Innlegg:
    186
    Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen godtfolk!
    Etter å ha jobbet som en helt de 2 siste dagene så er det bare å roe ned frem mot jul/nyttår. Onsdagen(og resten av dagene frem mot jul) går derfor litt på tomgang.

    Ellers så klør det litt i bookingfingeren, undertegnede skal gifte seg til sommeren, og planene med bryllup etc er tatt av (fremtidige) konemor, og far i huset har fått delegert ansvaret for en vellykket bryllupsreise.

    Ha en fortryllende dag!
    Thomas
     
    tommy777, Islending and AndersB like this.
  2. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen, her er det ikke tomgang, tvert i mot. Hektisk på dagen og hektisk på kvelden, juleavslutninger både her og der. Skal bli godt når julefreden senker seg fredag kl. 16.

    Gratulerer til Magne og Magny som har navnedag i dag,
     
  3. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    God mornings fra DY 525. Klar for årets siste Oslo besøk, i dag har Kjosen disket opp med en gammel lørje av en 733, LN KHA. Nei nå går det nedover.
    Nå bærer det direkte i møte før det i kveld blir ennå et julebord.

    Ha en fin en.
     
  4. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen fra Stavanger. Straks på vei ut til Sola for årets nest siste flytur. Satser på å få gjort unna litt julegaveshopping i Oslo i ettermiddag!
     
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morron fra Gaustadbygda. Har akkurat trødd i meg lunch, og oppdaget at jeg må t/r Kristiansand på fredag av familiære årsaker. Det var mildt sagt ikke planlagt.

    Ellers begynner man jo så smått å planlegge neste års eskapader, både jobbmessige og private. Får høre hva elefanten vil.

    Ha en fin dag.
     
    Bizflyer liker dette
  6. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra St.Hanshaugen! Har nå bestilt meg en fin MR OSL-ALC den 19. januar. 1772,- i Wrap (10.000 Grunnpoeng)! Bare å hoppe på, hvis noen vil være med!
     
  7. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Host og hark

    En liten tur innom jobb må jeg uansett selv om det frister mest å holde senga.

    Jula varer heldigvis helt til påske.
     
  8. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Skulle gjerne vært med men har et annet MR booket den dagen. Hjem fra HNL og 9000 EB-poeng rikere 19.-21.januar ;) (utreise 13.)
     
    tommy777 and Islending like this.
  9. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag fra Chitown!

    Her var siste julegave i boks, blir en tur til fedex for prekivering senere i dag. Tre telefonkonferanser står på tapetet, samt å få avsaltet bil #2.

    Fredagen nærmer seg...
     
    Cecilie liker dette
  10. Scanflyer

    Scanflyer Medlem

    Innlegg:
    135
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    God kveld fra flytogene.
    Minuttjaging som vanlig. Rakk toget med 1 minutt. Eneste utfordring er at SK4094 går 15:50. Krysser fingre og tær for at jeg får sjekket inn 2 kolli.

    God dag ønskes!
     
    Islending liker dette
  11. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113

    ... og DEER kom pm-en på FB, ja ....... ;)

    G'morgen fra nordsiden at Atlanta, hvor det ble solgt en av to vinnende lotterigevinster. Desverre ikke på CITGO ved Matt Hwy .... Men jeg ble da fem dollar rikere likevel. Blir nok reinvestert.

    Og da var familien fulltallig igjen. Eldstemann kom med Frontier fra SEA i går, så da blir det 'jukefeiring' til helgen i SC med de eldste også.

    Fortsatt god onsdag i hus, hytte og containere.
     
    SASlovah4evah liker dette
  12. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God aften fra det Sørlandske!
    Hjemme igjen etter noen hyggelige dager i Berlin. Har absolutt klart å holde væskebalansen i orden.
    SAS Plus både frem og tilbake, via OSL. Mye folk mellom KRS og OSL, På vei ned var det 9 rader til Plus med 5 pax. Hjem i dag 5 rader Plus med 3 pax. Ellers ganske bra bak i bingen.
    Nå er det fri til over nyttår. Dog har man visse prosjekter utenom jobb som må ordnes. Så litt å ta seg til blir det nok.
     
    tommy777 liker dette

Del denne siden