Hei, Jeg lurer på om noen vet hvordan man kan kjøpe en opgradering til Turkish og Emirates på samme måte som med Optiontown?
Det lurer jeg også på om finnes. Forsøkte å finne pris på upgrade med Emirates tidligere i år men check-in visste ikke, gate visste ikke men purser hadde faktisk svaret. Kostet vel rundt 1500USD fra BKK-DXB om jeg ikke husker feil.
Jepp, mulig de har en policy om at standby upgrades skal svi eller noe. Men egentlig så virket det som de ikke hadde noe som helst system for det siden man ikke klarte å finne ut av en pris før man var ombord. Vurderer Qatar på samme rute nå, til rundt 13K t/r.
Helt klart, prisen er kanskje lavere om de har overbooket ecenomy men på denne flyvningen så endte det opp med at vi fikk en 3-seter hver så det løste seg greit alikevel. Qatar har vel ofte 2-1 pris for business på vårparten til rundt 9K. Må prøve å få booket en tur da også
Hos EK er det $650 Y-J og $1000 J-F om man kjøper på flyplassen. Noe billigere om man benytter tilbudet man får under online ckin.
Ble opplyst om 1900USD for MRU-DXB denne uken (eco til biz) og 2050USD for DXB-WAW med EK når noen i reisefølget vurderte oppgradering. E-post 3 dager før avreise med tilbud om biz kom inn med 80% lavere pris.