Polaris lounge på SFO

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av mofser8, 23. nov 2019.

  1. mofser8

    mofser8 Medlem

    Innlegg:
    54
    Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg ankommer SFO med UA Polaris C-klasse og skal fly videre med UA domestic. Har noen timer på SFO og kunne tenkt å tilbringe denne i Polaris loungen. Jeg vet jeg har tilgang, men noen som har noen erfaringer med hvordan det er å komme seg dit? Ser ut som det loungen ligger på den internasjonale terminalen. Hvordan er det å lande, gå gjennom immigrasjon og toll og deretter komme seg seg dit. Min neste avgang er jo domestic, så er det vanskelig å komme seg mellom de to?
     
  2. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,188
    Likes mottatt:
    869,731
    Bonuspoeng:
    293
    Du kommer bare inn i Polaris med en internasjonal Business billett med *A .... ikke med en innenlandsbillett.

    Jeg har gått airside mellom domestic terminal og internasjonal terminal på SFO
     
    mofser8 liker dette
  3. mofser8

    mofser8 Medlem

    Innlegg:
    54
    Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    18
    Det var det jeg håpet å høre. Er det mye styr å gå mellom de to områdene?
     
  4. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,188
    Likes mottatt:
    869,731
    Bonuspoeng:
    293
    Møtte ingen hindringer, men du kommer ikke inn med en innenlandsbillett ... du må ha en utgående internasjonal Business billett med *A.
     
  5. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,188
    Likes mottatt:
    869,731
    Bonuspoeng:
    293
    Gi et ord om hvordan og hvorfor du skal kunne komme inn i Polaris loungen med innenlands billett ...
     
    NoLimit liker dette
  6. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    2,960
    Likes mottatt:
    5,770
    Bonuspoeng:
    183
    United er mer liberale på å slippe inn egne kunder i Polaris-loungene, så tilgang bør ikke være noe problem:

    Customers in United Polaris business class may access a United Polaris lounge at departure, connecting and arrival airports along their eligible same-day routing.

    https://www.united.com/ual/en/us/fly/travel/airport/united-club-and-lounges/access.html
     
    Wiolenze, mofser8 and Xflipper like this.

Del denne siden