Jeg ankommer SFO med UA Polaris C-klasse og skal fly videre med UA domestic. Har noen timer på SFO og kunne tenkt å tilbringe denne i Polaris loungen. Jeg vet jeg har tilgang, men noen som har noen erfaringer med hvordan det er å komme seg dit? Ser ut som det loungen ligger på den internasjonale terminalen. Hvordan er det å lande, gå gjennom immigrasjon og toll og deretter komme seg seg dit. Min neste avgang er jo domestic, så er det vanskelig å komme seg mellom de to?
Du kommer bare inn i Polaris med en internasjonal Business billett med *A .... ikke med en innenlandsbillett. Jeg har gått airside mellom domestic terminal og internasjonal terminal på SFO
Møtte ingen hindringer, men du kommer ikke inn med en innenlandsbillett ... du må ha en utgående internasjonal Business billett med *A.
United er mer liberale på å slippe inn egne kunder i Polaris-loungene, så tilgang bør ikke være noe problem: Customers in United Polaris business class may access a United Polaris lounge at departure, connecting and arrival airports along their eligible same-day routing. https://www.united.com/ual/en/us/fly/travel/airport/united-club-and-lounges/access.html