Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,228
    Likes mottatt:
    5,089
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, september 22 står det nå :)
     
    tobeornot999 liker dette
  2. themichael

    themichael EBD

    Innlegg:
    1,176
    Likes mottatt:
    3,233
    Bonuspoeng:
    113
    Helt enig med alt du skriver. Har bodd her en uke siden (skal skrive et innlegg om gjennomførte overnattinger også når jeg har tid) og det er et fantastisk hotell! Når @Jeanette skriver at hun liker god frokost så er det riktig hotell :).
    Jeg har lagt merke til at dem oppgraderte ganske langt før oppholdet - men med bare en kategori. Jeg spurte også i resepsjonen om dem ikke hadde noe bedre og så ble det nok en oppgradering til (bestilt: standard enkelt, fått: standard dobbelt / superior etter hyggelig "forespørsel" :D).
     
    oggaman, tobeornot999 and Jeanette like this.
  3. themichael

    themichael EBD

    Innlegg:
    1,176
    Likes mottatt:
    3,233
    Bonuspoeng:
    113
    @tobeornot999 Siden du også har erfaring med The Hub (her skal jeg sjekke inn i kveld :)) - bør jeg spørre om oppgradering der? Jeg kunne velge rom i appen og er egentlig ikke missfornøyd med at jeg fikk "standard dobbeltrom med utsikt" (rom 1505). Har dem gode superior rom så langt oppe også?
     
  4. themichael

    themichael EBD

    Innlegg:
    1,176
    Likes mottatt:
    3,233
    Bonuspoeng:
    113
    Nå kan jeg svarer meg selv: Jeg fikk rommet som jeg har valgt og spurte deretter i resepsjonen om dem ikke hadde en videre oppgradering for meg. Den unge jenta i resepsjonen sa da til meg at hun ikke kunne endre rommet fordi jeg har valgt det selv. Om dette stemmer vet jeg ikke. Neste gang skal jeg se hva som skjer dersom jeg ikke velger rommet selv. Rommet på 15. etasje er dog veldig fint!

    Når det gjelder frokost, så må jeg si at Clarion Hotel Oslo (på Bjørvika) er bedre med stor margin. The Hub har mye å velge, men maten bærer til dels preg av lav kvalitet og kostnadsbesparelse.
     
    Last edited: 18. jan 2022
    Earl, tobeornot999, Emma and 2 others like this.
  5. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,260
    Likes mottatt:
    22,038
    Bonuspoeng:
    183
  6. Ololsen

    Ololsen M

    Innlegg:
    134
    Likes mottatt:
    697
    Bonuspoeng:
    93
    Setter i gang å avbestiller opphold for å bestille på nytt :)
     
    eventyrer liker dette
  7. samtom

    samtom Aktivt Medlem

    Innlegg:
    438
    Likes mottatt:
    901
    Bonuspoeng:
    93
    Kanskje ikke helt uplanlagt at denne kom rett etter F&F tilbudet :)
     
    eventyrer, Jeanette and Maggie like this.
  8. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,260
    Likes mottatt:
    22,038
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg sjekket dette og F&F koden er nå ubrukelig :(
    Noen som vet hvor ofte NC kjører F&F, det var veldig gode priser. I mitt NC liv som startet noen mnd etter covid kan jeg ikke huske at dette har kommet tidligere.
     
  9. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,125
    Likes mottatt:
    1,853
    Bonuspoeng:
    113
    Planlegger en mulig langhelg til København eller Stockholm. To voksne og en åtteåring, så best mulig oppgradering er ønsket, og er villig til gamblet litt, er Platinum. Sentrumsnært, og gjerne bra roomservice.

    Noen erfaringer?
     
  10. tombom

    tombom Aktivt Medlem

    Innlegg:
    323
    Likes mottatt:
    288
    Bonuspoeng:
    63
    Villa Copenhagen er fint. København er såpass dyrt at 30k poeng pr natt er god verdi. Ble oppgradert fra standard til deluxe som platinum sist. Har basseng og ligger rett ved Tivoli er vel positiver for 8 åringen.
     
    Chrisljo and Maggie like this.
  11. themichael

    themichael EBD

    Innlegg:
    1,176
    Likes mottatt:
    3,233
    Bonuspoeng:
    113
    Er det vanlig at man skal få tilbud om drikke hos NCC med status? Er det noe folk her inne forventer? Jeg har selv vanligvis høye forventninger :rolleyes:, men drikke tar jeg egentlig bare fra minibaren uten å få tilbud om det :D. Blir jeg spurt om minibaren ved utsjekk så sier jeg "Bare de x flasker mineralvann som er inkludert i medlemskapet". Har aldri hat noe problemer med det. Jeg fikk heler aldri tilbud om drikke ved innsjekk, så derfor lurer jeg på det :).
     
    kaijoar, eventyrer, freddyen and 3 others like this.
  12. Emma

    Emma Aktivt Medlem

    Innlegg:
    259
    Likes mottatt:
    491
    Bonuspoeng:
    63
    På hotell som har minibar på rommet har jeg aldri fått tilbud om drikke ved innsjekk. Men det har skjedd noen ganger på Comfort hoteller at de ansatte proaktivt har tilbudt meg mineralvann :)
     
    eventyrer and themichael like this.
  13. samtom

    samtom Aktivt Medlem

    Innlegg:
    438
    Likes mottatt:
    901
    Bonuspoeng:
    93
    Kommer antageligvis til å pendle en del til Oslo fremover og har valgt ut NCC som hotellkjede å fokusere på. Har generelt fokusert lite på hotell innenlands pga lite behov så er ganske blank her utenom de litt mer fancy plassene. Hvilket hotell anbefaler NCC-veteranene her inne? Det som er viktig for meg er en grei seng, et skrivebord og en stol det går an å jobbe litt fra, treningsfasiliteter, grei frokost og sentral plassering mtp kollektiv til en akseptabel pris. Kan nevnes at jeg kan få studentprisen til 699/n på Comfort og 750/n på utvalgte Quality så blir nok å sikte meg inn på det tilbudet om det finnes gode alternativer der.
     
  14. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,304
    Likes mottatt:
    3,459
    Bonuspoeng:
    113
    Fare for å bli forvirret;
    D1970D38-E5B2-487B-844D-A4AAA92904E1.jpeg
    Jeg har booket en natt på clarion edge i Tromsø, men i følge mail har jeg 2 netter der
    B152EE33-D25B-4F96-9E9A-4658BFCB553A.jpeg
     
  15. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,570
    Bonuspoeng:
    293
    Det er sånn hos meg også. Får alltid en "ekstra" natt i bekreftelsen, usikker på om det er Gmail eller noe annet som er problemet.
     
  16. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,304
    Likes mottatt:
    3,459
    Bonuspoeng:
    113
    Tviler på at det skjer, men det hadde jo vert hyggelig å få 2x på netter i bonusprogrammet så lenge man ikke blir belastet ekstra nå som jeg jobber med å gå fra scandic sin red level til choice platinum….
     
    eventyrer liker dette
  17. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,570
    Bonuspoeng:
    293
    Det er nok bare en feilregistrering i mailprogrammet. Det står kanskje at oppholdet varer frem til kl 00.00, og da tror den at det er et døgn til. Jeg har ikke fått noe dobbelt iallfall.
     
    Flyrlavt liker dette
  18. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,675
    Likes mottatt:
    6,661
    Bonuspoeng:
    183
    Evt er tidssone eller sommer/vintertid problemet
     
    holmen liker dette
  19. freddyen

    freddyen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,367
    Likes mottatt:
    1,286
    Bonuspoeng:
    113
    Er det noen her som bestilte gavekort under julekampanjen og som heller ønsker seg 2 x Ving-gavekort?
    Jeg ønsker gjerne å bytte Ving mot Nordic Choice.
    Gavekortet er på 2000 kr og det er gyldig til 19.01.25.
     
    Last edited: 07. febr 2022
    tobeornot999 and eventyrer like this.
  20. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,260
    Likes mottatt:
    22,038
    Bonuspoeng:
    183

Del denne siden