Frå Aust-Finnmark til Erie (Irland)
Som vanleg, når ein reiser frå visse plassar på steinrøysa vår, må ein ha eit sjarmørstopp sørpå. Widerøe vispa meg over Varangerfjorden, men delte ikkje ut sjokolade.
View attachment 97114
Ein staut 20-åring frå WF
Deretter følgde to SAS-flygingar heilt utan dramatikk. Togturen frå Værnes inn til byen og bussturen opp til Byåsen var svært dramatisk utan at eg merka det.
Det viste seg at då eg kom ut frå apoteket så kunne eg ikkje finna ryggsekken min. Han var ikkje på ryggen min! Og oppi sekken var sjølvsagt passet... Der såg eg heile utanlandsturen ut av Schengen ryka til helsike... Febrilsk tankeverksemd og telefonering oppstod!
Det viste seg at sekken og passet mitt var på veg til Lundamo, men der skulle toget snu og køyra til Steinkjer. På dette tidspunktet hadde eg møtt mor som stilte med bil og vi køyrde ned til Marienborg.
På Marienborg tok eg kontakt med neste sørgåande tog og spurde om dei kunne kontakta nordgåande tog der sekken min låg. Dei skulle prøva...
Etter ein nervepirrande time der alternative ferieplanar vart lagt og skrota i utur og uorden, kom togsettet der eg hadde gløymt att sekken min inn på perrongen. Og konduktrisa stod med sekken min i handa. Eg kan ha påstått at ho er ein engel...
View attachment 97115
Takksemd til konduktrisa Vis alt...