Retur samme dag, lounge ved ankomst (OSL)?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av awt, 18. aug 2018.

  1. awt

    awt Senior Medlem

    Innlegg:
    780
    Likes mottatt:
    1,904
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg vet man i utgangspunktet ikke har lounge ved ankomst innland, men hvordan blir det når man har retur samme dag? Altså hvor "tidlig" kan man benytte loungetilgangen man har ved avreise?

    Ankommer OSL ca. 08:10, avreise 19:40, SAS Plus.
     
  2. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Hele dagen ;)
     
    Skarven and Wiolenze like this.
  3. awt

    awt Senior Medlem

    Innlegg:
    780
    Likes mottatt:
    1,904
    Bonuspoeng:
    93
    Takk, da bør det gå greit å slå ihjel en time og to der etter ankomst. :)
     
  4. October

    October Senior Medlem

    Innlegg:
    932
    Likes mottatt:
    2,091
    Bonuspoeng:
    93
    Observerte for noen uker siden tre røslige karer som kom opp på innenlands på OSL og forklarte til damen ved slusene at de hadde vært i Trondheim samme dag og ville inn. Det gikk helt fint og de satte umiddelbart i gang med å spise kveldsmat.
     
    alexfins and awt like this.
  5. rkvalvaa

    rkvalvaa Aktivt Medlem

    Innlegg:
    438
    Likes mottatt:
    665
    Bonuspoeng:
    93
    Gjør dette ofte, både på dagsturer til København og Oslo fra Bergen, kommer gjerne inn litt tidlig og tar et par timer i loungen med frokost og jobbing før møter og retur på kvelden. Er dog diamant, men bruker retur boarding pass og det funker hele dagen som nevnt over, så skal fungere for alle som reiser i plus eller har EBG.
     
    awt liker dette
  6. snik

    snik Aktivt Medlem

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    556
    Bonuspoeng:
    93
    Men hvor står dette skrevet? At man ikke kan benytte lounge innland ved ankomst som EBD?
     
  7. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,186
    Likes mottatt:
    869,728
    Bonuspoeng:
    293
    Man kan benytte SAS Lounge ved ankomst dersom man er Diamant eller kommer med langdistanse i Business eller Plus ...

    Dersom man har t/r samme dag kan man benytte boardingkort for returen for å komme inn i Loungen, fordi du trenger en dagsaktuell billett i Plus eller Business .. eller EBG+
     
  8. snik

    snik Aktivt Medlem

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    556
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg postet kanskje spørsmålet i feil tråd ser jeg nå, men det jeg lurer på er om man har tilgang til innlandslounge ved ankomst med innenriksfly som EBD? Det er masse motstridende informasjon liggende på forumet angående akkurat dette. Mange mener det kun gjelder loungene på utland, ved ankomst fra europa. Det sto tidligere i vilkårene at dette kun gjaldt på de tre hub-ene, med unntak av domestic lounges. Disse vilkårene finner jeg ikke lenger. Har de altså forbedret EBD med tilgang til domestic lounges også?
     
  9. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,186
    Likes mottatt:
    869,728
    Bonuspoeng:
    293
    Ja.. EBD har tilgang til inneriksloungen på OSL ved ankomst
     
  10. awt

    awt Senior Medlem

    Innlegg:
    780
    Likes mottatt:
    1,904
    Bonuspoeng:
    93
    Man har jo også tilgang til utlandslounge om man kun reiser innland, så spørs om det skiller noe der.
     

Del denne siden