Hei Fikk brått muligheten til å stikke av i Julen og med en optimistisk innstilling håper jeg på å finne noen ledige seter til Asia. Hos Ba.com, vises det finnes 2 ledige bonusseterseter LHR-HND (F), 19.12.2014, mens på Kvs tool finnes det ingen tilgjengelighet. Noen som vet hva dette kommer av? Vil det f.eks være mulig å booke de setene med DM? Ser også at det finnes en del ledig i både C og F fra London, til forskjellige destinasjoner i Asia når jeg søker hos BA, men de billettene finner jeg ikke igjen i KVS. Så spørsmålet er egentlig om de setene jeg finner hos BA er seter jeg også kan booke hos Us Airways. Selv om de ikke kommer frem i KVS
As noted in the KVS Tool User Guide, JL Award Availability must be searched via the [Awards/BA-OneWorld] Method: [KVS Availability Tool 7.4.5/Diamond - Awards/BA-OneWorld] Code: LON London Metro UK = LHR LGW STN LTN LCY SEN QQS ZLS XQE TYO Tokyo Metro JP = NRT HND FRI 19 Dec 2014 | 1 Seat Carrier Flight From Depart To Arrive St Availability --------- ------ ---- -------- ---- -------- --- -- ------------- JL 44 LHR 19:00 HND 16:00 +1 FS2 CS0 WS0