SAS IT strikes again!

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Are, 24. juni 2019.

  1. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    11,929
    Likes mottatt:
    15,816
    Bonuspoeng:
    293
    Eller ble de hacket ?

    upload_2019-6-24_16-14-24.png
     
    Shyneno, drsyk, NoLimit and 3 others like this.
  2. October

    October Senior Medlem

    Innlegg:
    575
    Likes mottatt:
    887
    Bonuspoeng:
    93
    Lurte på det samme. Flysas.com virker fint som backup.
     
  3. Upsaker

    Upsaker Fastboende InsideFlyer Skribent

    Innlegg:
    5,269
    Likes mottatt:
    11,266
    Bonuspoeng:
    293
    Ikke noe trøbbel her. Kanskje de bare sperrer ute windows-brukere?
     
    jgroneng liker dette
  4. LMOR

    LMOR Nytt Medlem

    Innlegg:
    10
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Fikk samme, måtte lukke alle vinduene og starte på nytt.
     
  5. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    4,627
    Likes mottatt:
    9,611
    Bonuspoeng:
    183
    Shyneno liker dette
  6. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,763
    Likes mottatt:
    2,116
    Bonuspoeng:
    113
    SAS IT ga meg en kilevink nå nettopp:

    Må til København nokså straks (type i dag) for egen regning og fant for en times tid siden til mitt sjokk ledige ordinære bonusbilletter på tre flighter fra OSL i ettermiddag/kveld. Danset meg gjennom bestillingsprosessen og klikket lykkelig på 'betal nå' - 20 000 poeng og 416 kr. for en t/r på kort varsel er helt ok.

    I stedet for 'vellykket booking fikk jeg imidlertid "Systemfeil" slengt i trynet, med beskjed om å booke på nytt og kontakte SAS Sales & Service dersom problemet vedvarte. Måtte slukøret rykke tilbake til start, og SAS kronet verke ved å nå ikke ha noen bonusbilletter på noen som helst av dagens avganger tilgjengelig. Ringte SAS og klaget min nød, men måtte overhodet ingen forståelse hos svensken i andre enden av linjen.

    Så i stedet for 20K poeng og 416 kr., ble det 35K poeng og 1262 kr. for ballet (med utreise booket med poeng+penger). Jaja.
     
  7. SemiFrequent

    SemiFrequent TrumfGull

    Innlegg:
    113
    Likes mottatt:
    138
    Bonuspoeng:
    43
    Dette skjedde meg på tre bestillinger i natt også. Reservasjonene dukket imidlertid opp i "Mine bestillinger", men ble ikke utstedt. Isteden ble de kansellert etter en times tid og da dukket også billettene opp igjen når jeg søkte på nytt.
     
  8. Malmo

    Malmo Status: EBD

    Innlegg:
    304
    Likes mottatt:
    408
    Bonuspoeng:
    63
    Oppdaget i dag at min bonustur i SAS+ PSA-OSL i helga har gitt meg 2500EB grunnpoeng. Kan ikke klage over slik feil?:p
    Edit: dama fikk også, så lette 4,5k EB poeng :D
     
    Last edited: 17. juli 2019
  9. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    3,817
    Likes mottatt:
    2,793
    Bonuspoeng:
    113
    Ingen IROPS på turen heller ?
    Sier ikke nei til en slik feil
     
  10. Malmo

    Malmo Status: EBD

    Innlegg:
    304
    Likes mottatt:
    408
    Bonuspoeng:
    63
    Nein. Alt gikk som planlagt :)
     
    Xflipper liker dette
  11. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt InsideFlyer Skribent

    Innlegg:
    2,662
    Likes mottatt:
    5,818
    Bonuspoeng:
    183
    Har jobba hardt med å booke og avbestille bonusreiser i det siste, og me ringe inn for å avbestille alle eg skal avbestille. Er det berre meg, eller er det nytt?
     
  12. Maraug

    Maraug Bonusløvinne

    Innlegg:
    159
    Likes mottatt:
    152
    Bonuspoeng:
    43
    Opplevde det samme i dag, får ikke avbestilt. Håper det bare er en feil i systemet, tungvint å drive å ringe inn.....
     
  13. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    7,302
    Likes mottatt:
    17,015
    Bonuspoeng:
    293
    Noen ganger går det på nett, men ofte ikke. Har ikke sett noe mønster i når det går/ikke går.

    Det gjelder både bonusbilletter og betalte billetter.. Hver gang jeg sender mail til Diamantmailen spør jeg om hvorfor jeg ikke får avbestilt på nett selv, også kommer det et eller annet svada tilbake. Tror ikke de vet selv..
     
  14. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt InsideFlyer Skribent

    Innlegg:
    2,662
    Likes mottatt:
    5,818
    Bonuspoeng:
    183
    På betalte billetter trur eg aldri eg har fått det til, men på bonusbilletter har dette gått fint fram til for eit par veker siden. Kanskje eg hadde flaks
     
  15. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    7,302
    Likes mottatt:
    17,015
    Bonuspoeng:
    293
    Gudene vet..
     
  16. Pyro

    Pyro Medlem

    Innlegg:
    215
    Likes mottatt:
    123
    Bonuspoeng:
    43
    Samme her, men tok kontakt på chat og fikk avbestilt på 5 min... :)
     
    Maraug liker dette
  17. sirwinston

    sirwinston Aktivt Medlem

    Innlegg:
    343
    Likes mottatt:
    378
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg ringte gulltelefonen idag for å avbestille. En hyggelig svenske, "Anton", beklaget og sa de hadde mye feil med Eurobonusbestillinger for tiden.
     
  18. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    996
    Likes mottatt:
    1,413
    Bonuspoeng:
    93
    Har SAS plutselig begynt med utløpsdato på passord som ekstra sikkerhet?
    Skjermbilde 2019-10-05 kl. 13.47.14.png
    Kan ikke komme på å ha fått beskjed fra SAS om å endre passord tidligere...

    Flere som har fått opp denne?
    Fikk den først i dag, men det er kanskje naturlig mtp. dato?
     
  19. Jon_A

    Jon_A Nytt Medlem

    Innlegg:
    36
    Likes mottatt:
    110
    Bonuspoeng:
    33
    Jeg fikk den første gang på torsdag, byttet passord i går.
     
  20. jgroneng

    jgroneng Veteran

    Innlegg:
    3,359
    Likes mottatt:
    9,292
    Bonuspoeng:
    183
    Edvard liker dette

Del denne siden