En liten tanke som slo meg.. hardt... På nye BGO, er det snakk om et lounge tilbud.. men såvidt jeg har forstått, ikke fra SAS.. så som utflygende fra BGO, kan man vell da bare glemme å få tilgang her?? (uten hjelp fra banken eller PP) C
Det er vel snakk om en SAS innenriks lounge, lik den på OSL eller café lounge som de har på andre flyplasser i Norge. SAS sier jo de skal "forbedre" lounge tilbudet på sine store destinasjoner. Grunnen til at man ikke har hatt noe på BGO er plassmangel. Tviler på at det blir en utenriks lounge fra SAS, muligens fra/med andre, men noen avganger til CPH og ARN gir ikke kritisk masse for dette vil jegtro.
Jeg ville nok satt min lit til PP eller lommeboka forøvrig ja, hvis en eventuell lounge på BGO ikke blir en SAS-lounge (men kanskje BGO til slutt får en bollebod?). Signalene fra SAS er nokså tydelige: De "satser" fortrinnsvis på egne lounger og er forpliktet til samarbeid knyttet til *A (herunder lounger). Utover dette ingen loungetilgang. Men merk: Når SAS sier at de "satser" på egne lounger, så ville jeg ikke latt dette utløse så veldig store forhåpninger. Det kan godt være at de såvidt utvider de pølsebodene sine på ORD og CDG, alt mens Komiske Roald fabler om 'next generation lounge' på OSL, men utover dette er det bokstavelig talt tynn suppe.
Fikk følgende svar fra sas, (imponert over svartid - under 1 time) Sier ikke så mye, men utelukker ikke? C
Bliver spændende at se hvordan de med besparelser kan gøre deres egne lounger bedre. Eller også håber de at når de næste "forbedringer" (EB3.0?) kommer, at folk så glemmer alt om dette (lounges forbedringer), da der nok bliver så meget andet at brokke sig over.
I klartekst: "Dette har vi ikke tenkt på en gang, eller det er i alle fall ikke noe jeg vet noe om. Hilsen kundekonsulent".
Med tanke på at de ikke gjør det på SVG hvor de har flere utenlandsflyvninger kan jeg aldri tenke meg at de kommer til å gjøre det på BGO heller.
Og da jeg pushet litt til på forrige molbosvar... Avslører de her at noe er i gjære iløpet av januar? C
Det må jo i tilfelle være om noen trenger en avkjøling (...i bekken altså..) - det kan jo se sånn ut her
Har jobbet 1.5 år på KS, så kjenner til standardsvar.. men at det kommer mer "under månaden" det er mer løfte enn jeg noen gang hadde turd å gi, uten at jeg visste noe mer.. Men så jobbet jo jeg med forsikring og ikke flygning da C
SAS har et kommunikasjonsproblem når de reduserer servicen, det har vi vel slått fast .. observasjon på dagens SK287 i "Scandinavian Traveller" .. jeg sier ikke mer
Alt som står her er vel egentlig korrekt rent juridisk - vi har tilgang til alle "contracted lounges" men det er bare det at det ikke finnes noen av dem lengre...