Akkurat det der er litt typisk SAS, de tror de er så mye bede enn de "lavere-kvalitets-flyselskapene". De hadde jo samme holdning til Norwegian i sin tid, tok dem ikke seriøst. Og hvem vet hvilke andre konkurrenter de har hatt samme tanker om...
Er i Milano og skal hjem i kveld, fikk denne når jeg sjekket inn på appen. I følge lista skulle jo fasttrack på MXP slutte 1.1.2017... Får prøve å se om det funker, eller om de har glemt å ta vekk teksten i appen.
Flott! Gjør du oss alle den tjenesten at du også forsøker å komme inn i loungen hvis du har tid? Keep us posted!
Lufthansa lounge der, og som gull får jeg vel fortsatt benytte denne? Skal uansett prøve, og oppdaterer etterpå
Første som slo meg og. Hadde vært artig å sett noen besøkstall fra denne loungen. Tror ikke det er store trafikken.
Gutta krutt hos SAS kan nå skryte av at City Lounge-konseptet virkelig har slått an, fordi besøkstallene har steget i været. Det er jo nok et argument for å kutte enda flere tredjepartslounger (hvis det er noen igjen?). Tipper gutta står i ring og klapper hverandre på skuldrene, jeg.
Det sier jo litt om hvor mye diamantene har brukt den loungen... Jeg hadde fem timer dødtid i Stockholm tidligere denne uken, men valgte allikevel å dra ut til ARN. Hvorfor i alle dager skulle jeg parkere midt i byen fremfor å bare kunne dra ut til flyplassen og jobbe i ro og mak helt frem til avgang? Jeg lurer på hvordan noen av guttaboys på Frøsundavik kunne tro at City Lounge var en god idé.
Fasttrack i Milano var det, ble til og med påpekt av den hyggelige damen i innsjekkingen, hun henviste også til Lufthansa loungen. Rare greier, men utrolig greit : D
Har nettopp gått fra loungen her i Amsterdam. Den er vel 3dje part? Hadde iallefall ingen issues med å komme inn. Trengte ikke vise kort en gang.
Nei, skralt utvalg. Men, de hadde ost, jeg er glad i ost, og Nederlenderne kan ost, så det var et kjærkomment avbrekk i alt det kjedelige. Og utmerket Wifi. Ja, jeg oppfattet også at denne loungen skulle bli stengt, kanskje er det lov til å håpe at de har ombestemt seg?
Jeg kom fra Aberdeen i dag og der sto det et skilt i Swissport-loungen om at reisende med SAS/Wideroe og EBG/EBD ikke lenger fikk tilgang til loungen fra 1/12-17. Ikke noe stort tap, men likefullt..
Fik en mail fra SAS i går med et banner i bunden der skiftede mellem disse to billeder. Tror der skulle have stået "Travelers Think Fast Track - Would Be Nice".