Jeg syns det er gøy å fly! Da hadde jeg hatt en svært god unnskyldning hjemme! Kjære jeg mangle litt Eurobonus poeng! Okey? Jeg tar en MR til LHR. Sees i kveld kjære... Du skal ikke være med? Nei skal ut å shoppe. Sees i kveld... For en perfekt lørdag tur! Drømme scenario Nå får jo jeg EBG bare jeg sitter på kontorstolen år ut og år inn...
Det er egentlig ikke rart. Se på det amerikanske markedet de slenger AmEx kort med Hilton Diamond og ex andre kort... Saga/PB har SAS skjønt at Eliten hos DnB er potensielle pengemaskiner som SAS vil i lomma på(innlysende og økonomisk smart).Inntekts grense/plasserbar formue SAS MC er SEB produkt og ved 12 grunnpoeng er fint å ha, så slipper man en MR og oppnår EBG/D lettere. Alle kan vel få den? Inntekts grense? AmEx Elite er branded kort der der diverse perks følger med. CT, EB poeng og Status poeng. En eller annen grense? SAS har vel ikke tenkt at hele Norge oppnår alle 3 kortene. Og ønsker kun de med bedre råd og de er de som er luringene med kort gimmick SAS ikke kan gjøre noe med uten å miste et eller annet marked. DnB kunder? AmEx CT kundene eller Premium? Ja takk alle 3 enn så lenge galskapen går an...
Fikk eb kort ved lanseringen selv....(93?). Gull fra 95. Mulig det kan ha vært 90000 da men det synes ikke i sas oversikten. Regner med du ikke ser lenger tilbake enn 2002 på din oversikt heller
Lansert i april 92, mener jeg å lest et sted. Var i hvertfall i 92. Oversikten viser kun fra 2002, men har jo masse e-post fra tidenes morgen ...
Ha ha ha litt fredag humor, du blir snart æresmedlem uansett både med og uten pappapermisjon @jgroneng
Hmmmm... Var det ikke 50.000 for gull og 100.000 for Diamond første året Diamond eksisterte? Var det i 14? Jeg mener virkelig å huske jeg måtte ha 100k for Diamond første året?
Det stemmer nok bra det. Innført i april 2014, mener jeg å huske. 100.000 for Diamond, eller 100 turer. Gull hadde 50.000 eller 50 turer.
Dette vet jeg ingenting om ... 12 mnd unlimited Travel Pass ga øyeblikkelig Diamond, men det talte ikke til LTG før man hadde flydd til gull ...