www.sas.no og de andre domenene til SAS har vært nede siden i går midt på dagen. På morgennyhetene ble det informert om lange innsjekkingskøer hos SAS i dag tidlig pga internettinnsjekk også påvirkes. Det er jo ganske sjelden kost at slike store nettsider ligger nede så lenge, regner med det gjør seg merkbart på omsetningen for måneden når man snart har mistet et helt døgn med trading på nettet.
Brukte nå ca ti min på å laste ned første side.. jeg har flere fly jeg må endre på så det hadde vært fint om det fungerer snart. Noen som forresten vet om sas kutter telefonbookinggebyr i slike tilfeller?
Slipper du ikke det som EBG uansett? Men det er rart hvis de ikke fjerner det for alle nå med problemene som har vært.
Gleden i formiddag var kortvarig, nå kommer jeg ikke inn lenger. Her er det noen som kan melde seg på NAV snart tror jeg..
Fikk akkurat en mail fra SAS: Men nå er vel sidene oppe igjen, og det er jo lovlig sent å sende ut en slik nesten tre døgn etter problemene startet. Og det er heller ikke bra at de peker på CIC som leverandør som skal løse problemet. Det skjer under SAS' ledelse og er deres ansvar.