SAS oppretter en ny direkterute fra Stavanger til Manchester. Ruten vil være helårlig, med to avganger i uken. Direkteruten fra Stavanger til Manchester vil gå to ganger i uken, mandag og fredag, og ruten flys med Boeing 737. Første avgang fra Stavanger er 8. november. Hele saken på InsideFlyer
Sist jeg var der fløy jeg BA fra Bergen via LHR .. og jeg så fotball Lørdagen, Leeds - Nottingham Forest Søndagen, Manchester U - Tottenham Du burde prøve @holmen ! Uavhengig om du liker fotball eller ei, så er det en stor opplevelse!
Det er helt sikkert en stor opplevelse å være på kamp med 20.000 fans som setter stemningen, men jeg velger å bruke tid (og penger) på andre ting... Som å dra på konsert feks. Enda bedre stemning, og jeg liker det som vises frem.
Er det stemning en vil ha så er nok Manchester feil sted uansett. Det er nå forsåvidt metallica anno 2019 også
Nord-England er ikke så verst uten fotballinteresse heller. Jeg tror disse flygningene kommer til å ha et godt belegg i vinterhalvåret, da tilgjengeligheten har vært dårlig og prisene skyhøye det siste halvannet året.
Ska man dra på fotboll för stämningens skull så bör man styra långt undan hemma arenorna till de 2 lagen från Manchester, det är mer stämning och genuina fans på en Lyn alt. Lillestrøm kamp här hemma!
Bodde og jobbet et år i UK, ca midt i mellom Leeds og Manchester. Fungerte utmerket uten å se en eneste fotballkamp