Savner EB-poeng

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av TerjeBj, 19. febr 2016.

  1. TerjeBj

    TerjeBj Nytt Medlem

    Innlegg:
    37
    Likes mottatt:
    37
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg lurer på om noen vet hvor lang tid det tar fra man har foretatt en reise til EB-poengene bør være registrert. Hadde en reise tirsdag 16.2., men har ikke fått poengene mine ennå. Grunnen til at jeg ivrer etter å få disse poengene er at det er disse poengene som gjør at jeg nå egentlig er EBD.
     
    Last edited: 19. febr 2016
  2. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,232
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    Det varierer dessverre.. Alt fra samme dag til mange dager, og man kan ikke etterlyse dem før det har gått 14 dager. Går perioden din ut 29.feb?
     
  3. TerjeBj

    TerjeBj Nytt Medlem

    Innlegg:
    37
    Likes mottatt:
    37
    Bonuspoeng:
    18
    Neida den går ikke ut før 31.3., men jeg skal til SFO på GO 10.3. så jeg håper de kommer innen da.
     
  4. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Som det blir sagt så varierer det. Mi erfaring er at SAS-flygingar kjem inn sånn omtrent 2–4 dager etter ei reise, men det verkar som at tar litt lenger tid når det er helg innimellom. Widerøe-flygingar kjem av og til inn først ei veke (eller litt meir) etter reisa. Grattis med EBD, måtte poenga snart vere på konto :)
     
    Last edited: 19. febr 2016
  5. Orjan.eldor

    Orjan.eldor EBD

    Innlegg:
    119
    Likes mottatt:
    48
    Bonuspoeng:
    28
    Etter min erfaring kan det går raskt, og noen ganger kam det gå 1 til 1,5 uke etter at flyvningene er gjort. Jeg hadde 2 flyvninger 14.2 og fikk inn poengene allerede 16.2 men jeg mener at de skal være på konto hvertfall 10 dager etter du har reiser.
    Gratulerer med EBD!
     
  6. TerjeBj

    TerjeBj Nytt Medlem

    Innlegg:
    37
    Likes mottatt:
    37
    Bonuspoeng:
    18
    Og da kom poengene inn og jeg er lykkelig som EBD :) Ha en fortreffelig helg !
     

Del denne siden