Seteplassering KLM til Tokyo

Tråd i 'Reisemål' startet av Kaare_Lars, 17. mars 2019.

  1. Kaare_Lars

    Kaare_Lars Medlem

    Innlegg:
    165
    Likes mottatt:
    596
    Bonuspoeng:
    93
    Vi skal ut å fly til Tokyo med KLM og lurer på om noen har anbefalinger på seteplasseringer. Bør vi ta rad 40 eller satse på midtsetene på rad 43? Ser ut som det er et sånn 777 fly som skal ta oss ned
     
  2. flying_all

    flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

    Innlegg:
    3,191
    Likes mottatt:
    7,003
    Bonuspoeng:
    183
    Hvor mange er dere? 3 eller 4?
     
  3. Kaare_Lars

    Kaare_Lars Medlem

    Innlegg:
    165
    Likes mottatt:
    596
    Bonuspoeng:
    93
    Vi er 2 personer
     
  4. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
  5. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,702
    Likes mottatt:
    5,888
    Bonuspoeng:
    183
    På vår CT-tur på vei hjem fra Palau ble vi overført fra *A Swiss A340 NRT til ZRH (og 737 til DUS og OSL) til KLM (!) til 777 NRT-AMS og 320AMS-OSL. I 777'en hadde vi "Limbo" kupeen bak midtre galley, som er en enkel seterad før gardinet. Det føltes nok litt "halvveis". 80-talls maskin, og setene bar litt preg av det, men servicen var ganske god. Vil ikke anbefale rad 6 .
     
  6. Kaare_Lars

    Kaare_Lars Medlem

    Innlegg:
    165
    Likes mottatt:
    596
    Bonuspoeng:
    93
    Oi, vi flyr billigst mulig, så setetrad 6 skal vi nok unngå. Tror vi går for bakerste rad så det forhåpentligvis blir litt stille og fredelig
     
  7. flying_all

    flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

    Innlegg:
    3,191
    Likes mottatt:
    7,003
    Bonuspoeng:
    183
    OK! hvorfor vil du ha rad 40? noe spesielt der? eller du vil ha utsikt og se minst mulig av vingen?

    Viss det er en 777-200 og dere er 2 personer ville jeg tatt 40A og 40C med håp om ingen på 40B. langt bak.

    Viss du ikke vil ha "barne" spark i setet er vel 43A og 43C best, bakerst.
     
  8. flying_all

    flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

    Innlegg:
    3,191
    Likes mottatt:
    7,003
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har aldri hatt sansen for rad 6 (klm business). SAS og mange andre har samme konseptet. Velger alltid en business cabin med 4 eller flere rader så det ikke blir så stusselig :)
     
    ArthurDent liker dette
  9. Kaare_Lars

    Kaare_Lars Medlem

    Innlegg:
    165
    Likes mottatt:
    596
    Bonuspoeng:
    93
    Har fått beskjedom at vi må bytte rute, vi må via Frankfurt og Lufthansa. Fikk bare en mails fra KLM. Ser at vi blir mye forsinket, og damen på telefonen nårjeg ringte kunne ikke gi oss samme seter. Vi kunne bare velge mellom rad 7-17. Der er det vel mere støy og sånt? Jeg skal ringe KLM og høre om de kan forklare hva som foregår..?
     
  10. Kaare_Lars

    Kaare_Lars Medlem

    Innlegg:
    165
    Likes mottatt:
    596
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg fikk heldigvis refundert turen, ble mye styr med å fly annet selskap selv om de skulle gi oss bedre seter.
     

Del denne siden