Ikke noe nytt, men siden det ikke har vært diskutert før, tenkte jeg det kunne være smart å poste det her SPG har ett last minute opplegg som heter Hot Escapes som kommer hver onsdag. Ofte mye snadder og store besparelser på gode hoteller Escape with weekly savings SPG HOT ESCAPES - BOOK BY SATURDAY Stay over the next 6 weeks SPG members save more and earn Starpoints® Check spg.com/escapes* every Wednesday to see new hotels and resorts *Website goes live every Wednesday at 7:00 p.m. Shanghai Time / 11:00 a.m. Greenwich Mean Time / 6:00 a.m. Eastern Time http://www.spghotescapes.com/
Dæven. 145 daler per døgn for en 225 kvadrat stor villa med eget basseng i Hua Hin. Det er slett ikke en dårlig deal
Og der ble Hua Hin på meg også høst, eller nærmere bestemt 4 netter i november. Håper hotellet er i nærheten av så fra som det ser ut som å bildene. Blir for øvrig første gangen jeg bor på et Sheraton på veldig veldig lenge.
Bra du minte meg på det, skulle gjøre det på mandag, men da jeg skulle be om nytt passord så var email-tjenesten fra Nextgentel nede, og fungerte ikke i to dager...
Mye snadder denne uken. 3 fantastiske eiendommer i Italia til innbruddspris, samt Ocean Pool Villa på Maldivene til 600 daler natta, vanlig pris er 1200 i lavsesong
Jeg får en helt annen liste enn den du har postet i innlegget når jeg sorterer på rabatt. Og Det er opp til 60% rabatt (The Westin Excelsior, Florence), ikke 47%. Endrer de daglig ettersom det blir utsolg eller noe? Så nemlig i listen din at det var hotell i Amsterdam, og det kunne jeg tenkt meg. Men ikke på listen nå...