Hei Er det mulig å få Status match på gavegull fra SAS. TK er vel relativt lett å få match hos, men hvordan bør man gå frem. Poden har fått gull kort som går ut nov 18, men fikk noe "kryptisk" Mail fra SAS, om at det er trekt tilbake, det forstod jeg ikke noe sv Er på ferie så har ennå ikke fått noe skriftlig angående statusendring og har jo et flott gullkort som først går ut nov 2018. Poden har ikke appen heller. Er det bare å lage konto for han hos TK og sende bilder av kortet til statusmatch e-post?(eventuelt hvilken) Må jeg også registrer en reise på kontoen hos TK før han får kortet tilsendt?
Aldri hørt om den muligheten. Altså SK til BA. edit: men du er BA sølv, da kan det kanskje gå mot TK.
BA matcher ikke med mindre du har en ekstremt god grunn (feks kan vise til ekstremt mye business reiser)
Fyr løs med TK statusmatch, folk har jo tatt feil før Jeg ville har prøvd ut statusmatch med flere selskaper. Det verste er å få ett Nei, og en får jo ikke et positivt svar om en ikke spør
Jeg fikk AB-Gold tidligere i sommer og var på reise med BA nå i helgen i economy. Jeg fikk både business innsjekk, lounge og pri boarding, samt at jeg fikk velge sete lang tid i forveien gratis.
Ifølge www.oneworld.com, så får man slik som @Claus skriver, som topbonus gold. Husker jeg ikke feil er det status Sapphire hos One World
De fleste statusmatcher er det. Liten grunn til å gi deg "gratis" gull år etter år om du ikke legger igjen penger i sjappa..
Kan se ut til å bli en kortvarig glede: https://aksjelive.e24.no/air-berlin-slar-seg-selv-konkurs/1502796044485
Skulle vel tro at konkurs åpnet for statusmatch hos andre selskap. Er nok noen av Air Berlin kundene som er verd noe..