Lagt deg til flere ganger? Går vel bare å legge seg til en gang. Inne på profilen din hvor du må huke av på godkjenninga. Ikke SAS felles nyhetsbrev tingen
Hvor?? Eneste jeg ser er "Tilbud på e-post" til venstre der... Og den har jeg fylt ut ørten ganger allerede... og denne har jeg fylt ut...
Hmm. Lette etter nå, og finner ikke mer enn det du har. Så da skjønner jeg ikke. Kanskje dem synes at du flyr så mye og bruker CT at dem ikke vil gi deg mail
Jeg får heller overhodet ingen mailer fra SAS selv om har registrert og dobbeltregistert meg, sjekket og innstilt spamfilter og bedt aftensbønn til Eivind Roald. Takk og lov for dette forumet
Har ikke fått noen av de andre "tilbudene" fra SAS, men denne fikk jeg merkelig nok. SAS tilbudsmailer er tilsynelatende like uforutsigbare som OT
50% på bonuser innenriks ser det ut til Skal være noe på SAS business også, men fikk ikke søkt opp dette i farta..
SAS sine nyhetsbrev har en tendens til å havne i automatiske spamfiltre, f.eks Spam-assasin som er blant de ledende i verden mener disse er spam, og enkelte e-mail leverandører kjører slike filtre/systemer som fjerner spam før de når innboksen og evt din lokale spam mappe.
Der kom e-posten, ser ut til å være en åpen link til info om tilbudet ihvertfall: http://www.sas.no/eurobonus/tilbud-og-nyheter/poengrabatt/