Tilbud med Etihad - finner ikke de billige turene....

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Robert H, 17. aug 2016.

  1. Robert H

    Robert H Senior Medlem

    Innlegg:
    675
    Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    Se sak på forsiden av Insideflyer https://insideflyer.no/gode-tilbud-etihad-airways-norge/

    Imidlertid finner jeg ikke disse prisene. Eksempelvis nevner artikkelen Oslo-Brisbane i business for eventyrlige 11 686, men ved å klikke seg fram på Etihads hjemmeside er Oslo-Brisbane i økonomi fra 12 091... Noen tips til hvordan de billige prisene kommer opp?

    Edit: Fant den nevnte prisen nå på http://flights.etihad.com/en-no/flights-from-norway
    Jeg får skylde på at jeg ble så ivrig at øynene gikk helt i kryss (skjelven nå, merker jeg - må finne ut av hvordan jeg kan lage en unnskyldning for å komme meg avgårde :) )
     
    Last edited: 17. aug 2016
    Larata liker dette
  2. Robert H

    Robert H Senior Medlem

    Innlegg:
    675
    Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    Var nok dessverre bare en feiltasting fra Etihad det her. Det billigste jeg finner er ca. 13 000 hver vei. Ikke håpløst dyrt med 26 000, men heller ikke noe løp & kjøp og ut på tur uten mål og mening heller.

    Merker at jeg nå må ta meg en liten luftetur for å bli kvitt adrenalinrushet i kroppen.
     
  3. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har også kastet bort dyrebar (?) arbeidstid på å lete etter det spesifikke tilbudet i Biz mellom Oslo og Brisbane, men finner ikke noe til under 26 000,- Og det stemmer bra med tilsvarende "tilbud" til Sydney også. Så her ser det ut til å være en feil i prislisten ja og det er dessverre ikke første gangen jeg har opplevd med Etihad.
     
  4. jonsen

    jonsen Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg fant OSL-LHR-AUH-EBB-AUH-LHR-OSL i J til neste år (02.03-12.03) for 11 tusen og noen småpenger. Tror det skal være mulig å finne svinebillige turer til andre dest. også.
     
    Robert H liker dette
  5. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    J, er det business? Uansett så tror jeg ikke jeg får med meg madamen og den lille dattera mi til Uganda med det aller første.
     
  6. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,560
    Likes mottatt:
    4,288
    Bonuspoeng:
    113
    klasse J skal gi 175% til EB så vidt jeg kan se... ?
     
  7. TO-777

    TO-777 Nytt Medlem

    Innlegg:
    46
    Likes mottatt:
    42
    Bonuspoeng:
    18
  8. CrotchRocket

    CrotchRocket Fernweh...

    Innlegg:
    1,443
    Likes mottatt:
    8,832
    Bonuspoeng:
    183
    Hør med @SASDC8 han er lett med :)

    EDIT: Ser det var snakk om J, ikke F. Nei, da spørs det
     
    Baldrick, RoadKing and Travellingalf like this.
  9. Robert H

    Robert H Senior Medlem

    Innlegg:
    675
    Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    Oj - det var ikke dårlig. Men hvordan booker man en slik rute? Jeg er dessverre ikke mer avansert når det gjelder bookinger enn at jeg taster inn avreisested og ankomststed på flyselskapets nettside, og da blir det ikke noe schwung over reiseruten...

    Kan noen bistå med tips og hjelp?
     
  10. jonsen

    jonsen Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Det tilbudet til Entebbe fikk jeg faktisk gjennom en promo på Facebook. Riktignok etter å ha sikla på den vanlige prisen på nettsiden deres, som er ca. 14500,- for de billigste Business-billettene. Jeg flyr i all hovedsak til øst-Afrika, så jeg leter svært sjeldent etter billetter andre steder.

    Når det gjelder opptjening av EB, snakket jeg med Kine på kundeservice og hun kunne fortelle meg at total opptjening på denne ruta var 12050 poeng. Grunnen var at det ikke var noen poeng å hente mellom AUH og EBB.
     
    Last edited: 19. aug 2016

Del denne siden