Tirsdag : Reiser til jobben? ut å fly? eller begge deler?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av ccurrahee, 12. okt 2021.

  1. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,652
    Likes mottatt:
    34,854
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra havregrøt og kaffe. I dag med både helmelk og banan. Litt luksus må en jo ha i hverdagen.

    Phillips Hue lampene vil ikke helt gjøre som jeg vil. Er det noen som har funnet en youtubekanal eller forumtråd som faktisk gir dybdeforklaring på oppsett og bruk? Og ikke bare skravler?

    Ha en flott tur i hverdagen, på tur, eller med drømmen om tid i nesetippen av et større fly.
     
    Calling, Earl, EndreD and 13 others like this.
  2. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Øst-Finnmark!

    Her er det grått som fy og vi ser stadig mindre til sola:
    upload_2021-10-12_7-3-2.png

    Her om dagen ble reisefeberen sluppet løs. En herlig følelse! :)

    Frislippet resulterte i flybilletter til:
    – Det prøyßiske kongerikets hovedstad
    – Den evige stad
    – Demokratiets vugge
    – Baile Átha Cliath
    – Hjaltland

    Reisemål som stort sett ligger ved allfarvegen :)

    Ha en fin-fin dag, gode medforumister!
     
    Calling, Earl, EndreD and 14 others like this.
  3. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,907
    Likes mottatt:
    12,903
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen. Her slår vi til med høstens første kuldegrad.

    Til @ccurrahee er mitt råd å finne en god tekst uten bilder så ordner det seg. Skravlet videoer er bare støykilder når man skal tenke nye tanker.

    Gratulerer @Kristian med vellykkede bestillinger. Nå må jeg bare finne frem "Atens storhetstid" og "Byer og bykulturer i mellomalderen" fra gymnastiden så jeg kan se hvor ferden egentlig går!

    Ha en god dag og personlig utvikling alle IFere. Og gjerne en flytur også!
     
    Earl, EndreD, SirH00D and 12 others like this.
  4. ordnetseg

    ordnetseg EBG saved my life!

    Innlegg:
    398
    Likes mottatt:
    1,213
    Bonuspoeng:
    93
    God f&f dagen derpå. Ble et par siste -liten bookinger for å sikre gullkortet. 4k må vel sies å være innafor. Skal bli godt å komme seg i luften igjen allerede i november:) spent på loungen og flyplassen forøvrig i Berlin.

    Nå gjenstår det å se om 4xpoeng går automatisk siden sas it kom med flere feilmeldinger om knytning av eb-info etter bestilling... Spenning i hverdagen!

    God tirsdag:)
     
    Earl, EndreD, SirH00D and 12 others like this.
  5. veeegard

    veeegard Veteran

    Innlegg:
    1,725
    Likes mottatt:
    9,287
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra SK4683!

    Akkurat passert den engelske kanal og en drøy time til touchdown Malaga hvor vi skal nyte 4 late dager i sola.
    Fint flyvær, men kommer aldri til å bli særlig fan av så tidlige avganger. Gjesp!

    1C25B650-6221-49F1-9713-43366C417E4A.jpeg
     
    Earl, EndreD, SirH00D and 14 others like this.
  6. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Viken

    Det ventes en ny spennende jobb dag, men ny kreative utfordringer. Kaffe`n på plass. F&F har bidratt til nok et år med FT, Priorty boadring og tilgang til *A med gullstua.

    T-3 Sumo :)

    God ferie til de heldige @veeegard og de som skal ut og reise i den nærmeste fremtid, mens vi andre sitter stuck på en arb. plass,Hytten, eller en kaffe bar, med mer, får ha en fortreffelig fin dag for det.
     
    Earl, EndreD, veeegard and 10 others like this.
  7. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,184
    Likes mottatt:
    869,721
    Bonuspoeng:
    293
    Solkysten ønsker god morgen med klar blå himmel og litt kjølig høst, 3 grader.
    Blir nok ull i dag.
    Vet ikke om det skjer så mye, bortsett fra at 3. samling på vinkurset skal ta for seg Italia i dag. Det er noen på kurset som bruker spyttebakken mer enn meg.
    God vin skal nytes!
    1CDB6BE0-E3F6-43E9-AECC-4D333BF44158.jpeg
     
    Upsaker, Calling, Earl and 13 others like this.
  8. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,674
    Likes mottatt:
    32,531
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen og god reise til de som er på reisefot, for ikke å si godt shoppet til de som har handlet reise.
    Vi har som vanlig ikke greid å bestemme meg for bestillinger på denne F&F heller. Det er kostbart å ha en madam som ikke klarer å bestemme seg.
    Men, men, det skal vi leve med, det er tross alt noen reiser i kjømda, vi må bare komme litt nærmere jul først :)

    Og ja, så skal jeg være flyttehjelp for eksen, mye rart man skal finne på.

    Ha en sprudlende dag alle sammen.
     
    Calling, Earl, Eddie47 and 10 others like this.
  9. sutenai

    sutenai Not throw away...

    Innlegg:
    622
    Likes mottatt:
    3,073
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra bakken! Ble ikke noen siste innspurt på F&F i går, men tror man skal være OK rustet for å opprettholde EBD'n allikevel.

    Nå gjenstår det bare å bestemme seg for om man skal fortsatt prøve å redde siste bit med ANA F i januar eller gi opp hele prosjektet. Takket være kanselleringer og mangel på ledige bonusbilletter så involverer denne nå transit mellom HND og NRT og det kan jo bli tricky hvis Japanerne fortsetter å være vanskelig...

    Ja, ja får tenke på det fram til engelske kundeservice åpner i kveld. Tviler på at svenskene kan fikse biffen :p
     
    Calling, Earl, EndreD and 11 others like this.
  10. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,184
    Likes mottatt:
    869,721
    Bonuspoeng:
    293
    Hun må jo ikke være med????
     
    SirH00D, Kristian, holmen and 2 others like this.
  11. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,674
    Likes mottatt:
    32,531
    Bonuspoeng:
    293
    Neida, absolutt ikke, men jeg har hatt og får en del soloturer nå fremover, kunne jo vært gøy å ha med henne og :).
    Dessuten, jeg skal innrømme en ting, det er jo å banne i kjerka men... i feb/mar har jeg i løpet av 4 uker reiser på 3 av dem. Bl.a. for å treffe deg :). Når det utgikk bud om at vi eksklusive med ny periode 31/1 fikk automatisk forlenget og jeg fortsatt må en del på stedet i Trøndelag for å snekre, så var ikke entusiasmen til å ta å føle på.
    Dog, det ligger noe å vaker i den nære horisonten, men om det skal bookes, se det avhenger av fruen.
     
    Calling, Earl, Flyingdutchman and 4 others like this.
  12. obay

    obay Senior Medlem

    Innlegg:
    1,315
    Likes mottatt:
    5,117
    Bonuspoeng:
    183
    God Tirsdag!

    T-38 til LAX (solo)
    T-61 til MIA (hele familien i C - men fruen har fått kalde føtter(!))

    Kun 2 arbeidsdager igjen før det blir en liten høstferie. Dvs hele uka er klemt inn på 3 dager så her er det bare å bøtte ned kaffe, kjøre demo på noe som ikke finnes, intervjue noen kandidater og prøve å holde øya oppe på teams møtene :p:cool:
     
    Calling, Earl, EndreD and 11 others like this.
  13. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,241
    Likes mottatt:
    22,478
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag frå Sunnfjord. Eldstemann var vanskelig i dag tidleg, og jammen var termokoppen min langt vekke og. Med andre ord var klokka over 0800 før eg fekk i meg kaffi. Hårda bud. I følge appen til SAS er det berre 16 dagar att til neste flytur, men den skal flyttast (igjen) til neste sommar. På torsdag er det berre eit halvt år igjen til neste flytur.... Trøste og bære.
     
    Calling, Earl, Eddie47 and 11 others like this.
  14. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Martin Linge feltet.

    Første utendørs arbeidsøkt er allerede over og nå skal det jaggu bli godt med en kopp kaffi etter den kalde opplevelsen. Enda godt man har ull under og godt arbeidstøy utenpå!

    I går kveld ble det til min store glede booket ett par flyturer og sammen med @Stuttfeiten , @lMartin og muligens @Baldrick går turen til Miami i januar. Det blir i tilfelle første reise ut av Europa for meg på over to år og noe jeg ser svært frem til!

    Ha en fin-fin tirsdag!
     
    EndreD, Calling, Earl and 15 others like this.
  15. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,904
    Likes mottatt:
    57,552
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra kontoret.
    Solen skinner, og jeg har PC-problemer. IT-avdelingen er på saken, så nå får jeg ikke gjort stort mens jeg venter.

    Men, jeg fikk booket bonusbilletter hjem fra LAX i september 2022, det er jo noe. Nå er turen til HND via USA nesten komplett. Mangler bare CPH-OSL som ikke slippes før i morgen. OSL-EWR / JFK-HND-LAX / LAX-CPH(-OSL). Blir en fin tur!

    Gleder meg til disse langturene faktisk er mulig å gjennomføre. :cool:

    Ha en behagelig tirsdag.
     
    EndreD, Calling, Earl and 13 others like this.
  16. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,625
    Likes mottatt:
    24,745
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra Oslo. Her nyter en hjemmekontorets gleder over utallige kaffekopper., mens en teller ned tre uker til neste tur ut på vingene.
     
    EndreD, Calling, Earl and 10 others like this.
  17. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,447
    Likes mottatt:
    29,519
    Bonuspoeng:
    183
    God tidlig ettermiddag fra Dusseldorf. Ikke noe å melde annet enn at Uber igjen leverte, det samme gjorte meterologene som lovte regn.

    Hjemreise endret fra torsdag grytidlig til onsdag seint, går dermed glipp av å prøve Eurowings for første gang.
     
    EndreD, Kristian, Calling and 10 others like this.
  18. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,671
    Likes mottatt:
    6,658
    Bonuspoeng:
    183
    God tidlig ettermiddag fra vaksinesenteret i Nydalen. Dose 3 er satt og siden jeg glemte hodetelefonene blir det scrolling på insideflyer istedenfor lydbok mens man venter på å få slippe ut.

    Det er 4 uker til neste utenlandsreise, så eventuelle problemer med vaksinepass og dose 3 burde jeg slippe. Skulle vel uansett ønske at neste utenlandsreise kom litt tidligere :p
     
    EndreD, Kristian, Calling and 9 others like this.
  19. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,304
    Likes mottatt:
    3,459
    Bonuspoeng:
    113
    God Tirsdag, dette synet på BGO er sannsynligvis det mest spennende jeg opplever i dag :)
    Lite håp om å få komme nærmere på, men widerøe sine piloter ville ikke det og vi taxet dessverre ikke forbi.
    BD8E3CA6-3AA6-48E6-8273-5164900AE2C9.jpeg
     
    Wiolenze, EndreD, Kristian and 14 others like this.
  20. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,410
    Likes mottatt:
    21,232
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra sengen. Solen står opp om ca 20minutter.
    Snart tid for en dusj, deretter noe de kaller for frokost.
    Etter det igjen skal jeg plukke opp en leiebil og ta en tur nordover i håp om å se et knallfint spekter av høstfarger. Sikter inn mot en nasjonalpark og tar muligens turen ‘hjemover’ (til Montreal) via Quebec.

    Ha en flott dag!
     
    EndreD, Kristian, Calling and 11 others like this.

Del denne siden