Trondheim Kraft - noen som vet om de har 10.000 EB kampanjer?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av indahla, 25. mars 2018.

  1. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Leste at Fjordkraft har faste kampanjer på 10.000 EB to ganger i året. Er det noen som vet om Trondheim Kraft har noe tilsvarende?
     
  2. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,447
    Likes mottatt:
    29,519
    Bonuspoeng:
    183
    Vet ikke, aldri sett så tviler
     
  3. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Har kun sett 5000 poeng frå Trondheim Kraft. Dessuten, om målarnr har vore brukt ved Fjordkraft-kampanje får ein ikkje dei 5000 poenga Trondheim Kraft lokkar med i reklamen (dette opplyser dei gjerne ikkje om før du har hatt ei dyr Eurobonusavtale i tre-fire mnd og purra på manglande poeng fleire gongar). Kan bli ei dyr og eurobonusfattig felle å gå i. Beware of Trondheim Kraft. :)
     
    Kaffen and sutenai like this.
  4. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Er du 100% sikker på at de ikke gir EB når en har vært kunde hos Fjordkraft tidligere?Selv om nettsidene er veldig like ut kan jo ikke vi som kunde forstå at de er samme selskap..
     
  5. AV83

    AV83 Medlem

    Innlegg:
    200
    Likes mottatt:
    52
    Bonuspoeng:
    28
    Jeg hadde Trondheim kraft før (ikke EB-avtale) og gikk over til Fjordkraft EB-avtale. Fikk da 10 000 poeng rimelig raskt. Men om jeg etter 3 mnd kan gå tilbake til Trondheim kraft EB-avtale og få EB-poeng vil jeg nok vurdere det.

    Er det noen andre strømleverandører enn Trondheim Kraft/Fjordkraft som har EB-avtale?
     
  6. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Eg fikk i alle fall ikkje poeng frå Trondheim Kraft. Eg ringde fleire gongar til kundeservice over ein periode på over 10 veker, og fikk fleire gongar til svar at poeng var på veg. Siste gong eg ringde fikk eg beskjeden om at sidan eg hadde vore kunde med Fjordkraft tidlegare kom eg ikkje til å få poeng. "Det gjeld kun nye kundar." Eg protestere med at eg var ny kunde hos TK, og korleis kan eg kunne vite at Fjordkraft eig TK utan å gjere oppslag i Brreg? Og det står ingenting i betingelsene for denne avtalen om at der er unntak for tidlegare Fjordkraftkundar? "Gå dæ bort!"

    Så ja, i mitt tilfelle er eg temmelig sikker.
     
  7. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg sendte mail til Trondheim Kraft og spurte om de gav 5.000 EB i velkomstbonus selv om jeg hadde vært kunde hos Fjordkraft. Svaret jeg fikk:
    Så jeg sendte dette tilbake:
     
  8. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Lykke til, eg håpar du får poenga dine utan noko tull. Og god påske!
     
  9. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Takk og god påske!
     
  10. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Hold oss oppdatert! Jeg har nylig byttet til Ustekveikjakjakjakja fra Fjordkraft (denne gang kun pga pris!) og kan nok overtales til å prøve TK om de faktisk gir poeng til tidligere Fjordkraft-kunder.
     
  11. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Fikk følgende mail fra TK for noen dager siden:
    Og idag fikk jeg 5000 EB på konto. Og når jeg sjekker avtalen min på trondheimkraft.no står det "Enkel Spotpris".
    Står ingenting om binding på avtalen heller. Har forresten spurt tilbake om dette til kundeservice hos TK.

    Så her har jeg nok gjort en god deal =)
     
    Rgjertsen, mariusbb, DanH and 2 others like this.
  12. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Har nå gått fra Fjordkraft (10k EB) til Norgesenergi (260 trumf). Siden sistnevnte ikke har binding tenker jeg å kjøre overgang til Trondheim Kraft (5k EB) så snart jeg får første faktura fra Norgesenergi...

    Er det noen som har finregnet på om det er en ok avtale? Tenker vel det er begrenset hvor fælt det kan bli når man kjører tre sommermåneder (juni-agust-ish).

    Og er vi heldige får vi litt Norgesenergi på samboeren (spent på om hun får trumf der!) før Fjordkraft forhåpentligvis slår til med ny kampanje utpå høsten :) Denne er sikkert svindyr, men for 10k EB er man vel villig til å legge noen ekstra hundrelapper på bordet.
     
  13. Rgjertsen

    Rgjertsen Aktivt Medlem

    Innlegg:
    255
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Fjordkraft sin EB avtale er ikke såå dyr. Om jeg ikke husker feil, koster den vel 4,49 øre i påslag og 39kr per måned. Det går nok et par hundringser i løpet av en sommer, men for 5/10k poeng er det verdt det spør du meg :)
    Til sammenligning er Gul Webspot hos NE 9kr i mpneden og ingen påslag.
    Om ikke min matte er HELT feil, tilsvarer det en bonus på nesten 4300 poeng/100kr for kun månedsprisen (med utgangspunkt i 5k poeng):) Så blir det litt mindre da med tanke på påslaget i tillegg.
    Kan ikke klage på det i løpet av tre måneder med lavt forbruk :p
     
    Gullars liker dette
  14. Tpeg

    Tpeg Nytt Medlem

    Innlegg:
    28
    Likes mottatt:
    28
    Bonuspoeng:
    13
    Kor finner jeg Trondheim Kraft 5000 tilbudet?
     
  15. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    TomF66, Rgjertsen, indahla and 3 others like this.
  16. Tpeg

    Tpeg Nytt Medlem

    Innlegg:
    28
    Likes mottatt:
    28
    Bonuspoeng:
    13
    HAha, prøvde den men kom ingenting :D Skylder på at denne statoil (Equinor) maskinen ødelegger for meg.
     
  17. Tpeg

    Tpeg Nytt Medlem

    Innlegg:
    28
    Likes mottatt:
    28
    Bonuspoeng:
    13
    "2 måneder fra oppstart
    Det er allerede aktivert bonus eller rabatt for boligen siste 12 måneder. Eurobonus-poeng blir derfor ikke overført ifm denne bestillingen."
     
  18. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Du har hatt Fjordkraft-tilbudet? Trodde det skulle kunne kombineres jeg... @indahla ?
     
  19. Tpeg

    Tpeg Nytt Medlem

    Innlegg:
    28
    Likes mottatt:
    28
    Bonuspoeng:
    13
    Trodde jeg også, men tydligvis ikke. Tar heller Norgesenergi med 260 trumf kr.
     
    Gullars liker dette

Del denne siden