Høres helt magisk ut Jeg holder faktisk på å skrive en litt lengre sak som oppsummerer hvordan det egentlig er. Litt mer balansert og faktabasert enn denne feelgood-saken. Men den blir nok for lang til å kjøres som et innlegg i en tråd her. Konklusjon: Svartkort med sølvkråke gir få magiske øyeblikk i dagliglivet, men når reisen går til helv... stiller faktisk SAS opp og fikser saken. Og det er det viktigste.
Vinner jeg 300 mill i vikinglotto skal du ikke se bort fra at jeg er villig til å brenne en del riksdaler på det
Ja, det har jeg også hørt noen rykter om. Hehe det er faktisk 8-10 ganger så mye som jeg har i "anbefalt" reisebudsjett fra jobb. Og ja, takk for deling!
Takk for at du deler! Gleder meg til @kiev sin versjon for å få et medlems perspektiv på fordelene. Regner med det er litt mer nøkternt ja.
Takk for at du deler! Ble nysgjerrig på denne da jeg så den på forsiden på vg. Måtte le litt av tittelen «reiseglade nordmenn», vet ikke helt om det er tittelen jeg ville ha valgt på pandionene.
Fatteren har pandion, han klager aldri. Han flyr nesten hver uke til IAH med SAS, han nekter og fly noe mer etter skal ikkje nevne flyselskap men dårlig service Men satser og få samme når eg blir ferdig utdannet :
Ha ha....nei dessverre. Denne er fra tiden før jeg oppdaget Eurobonus, omtrent på den tida @tommy777 fikk sitt første RVC tnker jeg....
Jeg klarer ikke å fatte og begripe at noen må fly så mye at de skal være berettiget på et slikt kort. Eller vent, alt for å unngå bostedadresse i Oslo.