Denne siden kan inneholde links til partnere som støtter oss hvis du handler fra dem.
British Airways’ om bord-magasin High Life vil ikke lenger være tilgjengelig i papirformat, men blir heldigitalt og flytter til bahighlife.com.
De fleste flyselskaper har gjennom koronapandemien droppet sine om bord-magasiner, både av hensyn til smittevern og for å kutte kostnader. British Airways’ om bord-magasin High Life vil imidlertid forbli digitalt også i tiden etter korona.
Det er forlaget Cedar som har fått ansvaret for det nye digitale magasinet, som også vil inkludere en digital utgave Business Life. Det vil komme nye utgaver av magasinet hver måned, som blant annet vil inneholde lydhistorier, fotospesialer og paneldebatter. Magasinet vil fortsatt inneholde førstepersonshistorier fra reiseeksperter og guider for å utforske byer over hele verden.
Det nye High Life-magasinet kan lastes ned om bord gratis via WiFi, og vil også bli sendt på e-post til medlemmer av British Airways Executive Club. Du finner det digitale magasinet på bahighlife.com.
Først utgitt i 1973
British Airways’ om bord-magasin ble første gang utgitt for 47 år siden. Magasinet har dokumentert viktige milepæler i flyselskapets historie, blant annet lanseringen av Concorde og Airbus A380.
– Vårt High Life-magasin har vært en kilde til inspirasxjon for kunder i nesten et halvt århundre. Vi startet forsøkene med å gjøre magasinet heldigitalt på begynnelsen av året og det har vært en stor suksess, sier Harmish McVey, markedsdirektør i British Airways.
En trykket utgave av magasinet vil fortsatt være tilgjengelig i et begrenset opplag i flyselskapet sine lounger, og vil også bli sendt ut til noen av selskapets viktigste kunder.
Det har lenge vært en trend at flyselskaper har byttet aviser og magasiner med digitale alternativer, spesielt i for passasjerer i økonomiklasse. Vi blir ikke overrasket om flere flyselskaper følger etter British Airways.
Foto: British Airways
Legg igjen en kommentar