Driver å planlegger litt her, og kan muligens få bruk for litt bonuspoeng. Foreløpig litt usikker enda, men er det noen som sitter med rundt 3000 - 5000 kr på trumf bonusen som er villig til å selge dette?
Det er jo mulig å betale inn til Trumfkontoen din med vanlig betaling.... Det ligger en info om det i en tråd ett eller annet sted her inne... Jeg gjorde det en gang jeg var i minus pga. korreksjon og det var deprimerende å se så da betalte jeg inn det som manglet og noen hundre kroner ekstra som alt trillet inn på EB-kontoen etter noen dager..
Det var da som pokker - ikke så kritisk for meg, men kunne være en fin sikkerhetsventil... Vet ikke om jeg ser poenget med å stenge det sett fra Trumfs side, men SAS synes kanskje det var å kjøpe EB for billig??
Hei. Noen som vet om en kan ‘kjøpe’ trumf bonusen fra en venn å han kan sette disse fra sin trumfkonto og sette disse over på min eurobonus konto? Ønsker forøvrig å kjøpe om noen har også hvis det fortsatt fungerer
Noen som er interessert i å bytte eurobonus poeng med trumf. Opp til 10000 trumf Kurs: 15000 EB blir 1000 trumf for veksling strawberry? Har høyeste nivåer og kan booke pluss for go.