Kanskje litt offtopic men jeg synes den er god For å få 150 NOK kreditt for Booking.com må du bare lagre 3 hoteller i ønskelisten i Booking.com appen (trykk på hjertet). Og så får du automatisk 150 NOK til gode i lommeboken som utløper august 2021. Kilde: https://www.chollometro.com/ofertas/premio-seguro-en-booking-357519 Hvis du velger EUR som valuta, blir det 10 EUR men 150 NOK høres bedre ut i mine ører.
Strålende tilbud og syns absolutt ikke dette var off-topic. Det var overraskende enkelt å få. Takk for at du deler!
Det her var jo midt i blinken, takk for tips! Tror gratispenger er like morro for ung og gammel, rik eller fattig. Hotell er jo kjemperelevant for alle her inne. Var sjokkerende enkelt å få bonusen, men jeg måtte lagre 3 nye hoteller, nytter ikke å ha 1-2 fra før og så bare legge til enda en. Sånn skal det se ut om du har gjort det riktig:
For meg fekk eg ikkje denne da eg lagra tre hotell direkte frå lista i eit søk, men da eg klikka meg inn på hotell for hotell og lagra der, så fungerte det.