16T layover i London

Tråd i 'Reisemål' startet av sjabby, 24. juli 2017.

  1. sjabby

    sjabby Medlem

    Innlegg:
    159
    Likes mottatt:
    133
    Bonuspoeng:
    43
    Skal reise om et par uker via LHR til SIN, har (planlagt) 16 timer layover i London.

    Såvidt jeg forstod på Singapore Airlines kunne jeg da sjekke inn kofferten fra OSL og helt til SIN siden det var mindre enn 24t layover på LHR.. Noen som har erfaring med dette? Synes det høres sketchy ut og at det er stor sjangs for at de roter bort kofferten / glemmer den bort et sted?
     
  2. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Null problem. Helt vanlig.

    Edit:
    Du må tenke på at Heathrow er en profesjonell organisasjon som befrakter over 75 millioner passasjerer årlig. Dette har LHR gjort i lang tid, så naturligvis har de avanserte bagasjesystemer og ansatte som passer på bagasje under transit.

    Kan ting blir borte eller forsinket? Ja
    Stoler jeg mer på handling på MUC enn LHR? Ja
    Er bare carry-on alltid best? Ja
     
    Last edited: 24. juli 2017
    Skarven liker dette
  3. Elo

    Elo Snuteflyger

    Innlegg:
    524
    Likes mottatt:
    465
    Bonuspoeng:
    63
    Drar neste påske til Australia via LHR-SIN. Flyr C-klasse og er EBD. Jeg har med familien. Vi øander ca 19:00 og flyet videre går 11:00. Hvor anbefales det å sove for natten? Flyr med 3 barn fra 1-8 år + kone. Er veldig lite kjent på LHR. (Ønsker rimeligst mulig da vi bare skal sove og opp igjen til loungelivet)
     
  4. sjabby

    sjabby Medlem

    Innlegg:
    159
    Likes mottatt:
    133
    Bonuspoeng:
    43
    Vi havna på Radisson hotellet, 5 min med taxi til ca 7 pund. Betalte vel 7-800kr for en natt der.
     
  5. jtmath

    jtmath Senior Medlem

    Innlegg:
    710
    Likes mottatt:
    474
    Bonuspoeng:
    63
    Vi skal også på samme reise i Mars neste år,vi har da valgt og bo på Hilton som ligger like ved terminalen,tror jeg betalte 700 kr natten der...
     
  6. Ombo

    Ombo Medlem

    Innlegg:
    197
    Likes mottatt:
    927
    Bonuspoeng:
    93
    Premier Inn er en rimelig og grei kjede. Hvis du bestiller et rom uten frokost kan du få det helt usannsynlig billig....tror vi betalte 38 pund for et familierom på Premier Inn Bath Road. Kan enten ta taxi eller Hoppa buss frem og tilbake. Hoppa bussen er gratis for barn i følge med voksne. Vi har også 3 barn og var ofte vanskelig å finne hotellrom med 5 senger da barna var små, men dersom den minst sover i babyseng; "cot" ; kan dere sikkert bestille et 4-manns rom + "cot".
     

Del denne siden