20000 eb poeng for å bestille verisure via sas onlineshopping

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Trollemoringer, 07. mai 2019.

  1. Trollemoringer

    Trollemoringer Nytt Medlem

    Innlegg:
    48
    Likes mottatt:
    176
    Bonuspoeng:
    33
    Kan hende det er nevnt her,klarte ikke finne det noe sted. Det er akkurat nå en ganske god deal å bestille nytt alarmselskap. :)
     
    stargate82 liker dette
  2. stargate82

    stargate82 Medlem

    Innlegg:
    56
    Likes mottatt:
    23
    Bonuspoeng:
    8
    Vurderer denne dealen selv da jeg trenger alarm.

    Men har sett på alternative løsninger, som å sette opp et eget system som Yale tilbyr: https://www.maxbo.no/alarm-yale-smartphone-sr-3200i-p2899703

    Noen som har erfaring med dette systemet eller andre gode løsninger?

    Er ikke så veldig interessert i å betale en fast høy mnd avgift for at en vekter skal være på plass etter 30 min.
     
  3. Trollemoringer

    Trollemoringer Nytt Medlem

    Innlegg:
    48
    Likes mottatt:
    176
    Bonuspoeng:
    33
    Jeg har allerede et alarmsystem fra Sector Alarm, veldig fornøyd med det. Tenker at enten gir sector meg et godt motbud, eller så bytter keg selskap, har samme utgift i måneden OG får 20000 EB poeng. Kan jo ikke tape på den dealen
     
    Shyneno, Wiolenze and Insomnia4u like this.
  4. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,448
    Likes mottatt:
    29,531
    Bonuspoeng:
    183
    Greit med en påminnelse på denne. Svidde av 330k poeng i dag så det må jobbes litt med saldoen igjen. 20k her og 20k for WF kortet hjelper på
     
    Trollemoringer and benjaminbr13 like this.
  5. Radio

    Radio Medlem

    Innlegg:
    167
    Likes mottatt:
    139
    Bonuspoeng:
    43
    Det finnes utrolig mye bra og ikke minst billig på markedet. Selv har jeg montert opp flere wifi ip. kameraer inne. Snur de lett i riktig stilling med mobiltelefonen når jeg forlater huset. Disse kameraer sender melding til mobiltelefonen når noen beveger seg i nærheten av kameraet. I tillegg har jeg flere sensorer som fanger opp bevegelse. Sensorer montert på dørene er og anbefale. Her noen linker til produkter jeg har kjøpt inn. Totalt har jeg investert for under 1000 kroner!!

    https://www.banggood.com/KERUI-8218...-p-1310245.html?rmmds=search&cur_warehouse=CN

    https://www.banggood.com/1080P-Wire...450462.html?rmmds=flashdeals&cur_warehouse=CN ( send melding til Banggood når du bestiller, slik at du får riktig støpsel)

    Kjøpte lengre kabel til kameraet, som også filmer like godt om natta med IR lys.
    Banggood.com sender varene fraktfritt. Levering ca 3 uker!
     
    OyvindN and stargate82 like this.
  6. sness

    sness Medlem

    Innlegg:
    178
    Likes mottatt:
    326
    Bonuspoeng:
    63
    20k for wf kortet! Den har jeg ikke fått med meg!
     
  7. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,657
    Likes mottatt:
    34,857
    Bonuspoeng:
    293
    Husk på Viatrumfuttelling på Banggood......:) Ellers så har du en EB poeng kjeltring på besøk.
     
    Sunnfjordingen liker dette
  8. flying_all

    flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

    Innlegg:
    3,191
    Likes mottatt:
    7,003
    Bonuspoeng:
    183
    Det er 8000 ved første faktura betalt og 2000 pr mnd neste 6 mnd så tar litt tid å få inn alt. Skal ikke klage uansett. Gratis første året og trenger bare kjøpe noe lite hver mnd også melde seg ut etter 6 mnd ;)
     
  9. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,269
    Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg måtte jo sende dem en mail og spørre om ikke det var rimelig at eksisterende loyale kunder får 30000 EBP når nye kan få 20000.....

    Det var visst veldig vanskelig...men jeg kunne få 3 måneders gratis abbonement da....bedre deal det :)
     
    holmen liker dette
  10. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,215
    Likes mottatt:
    4,292
    Bonuspoeng:
    113
    For å være litt seriøs (...) så er det helt avhengig hva man er ute etter. Hvis poenget er å vite om man har fått innbrudd, lekkasje, røykutvikling osv, så er et eget system helt OK. Men skaff et skikkelig system, og få det montert av noen som kan det. Og pass endelig på å konfigurere adgangsstyring på låser, passord på kamera, og slike ting. Ingen grunn til å invitere hele verden til å titte inn i stuen eller soverom!
    Hvis man derimot har en dyr forsikring og ønsker fradrag på denne, så må man nok gå via godkjent alarmselskap. Og da får man et FG-godkjent system montert av fagfolk. Stort sett...
     
  11. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,572
    Bonuspoeng:
    293
    Fulgte ditt eksempel, og sendte dem en mail. Fikk dette til svar:
    Sendte dette tilbake:
    Da gikk det 30 minutter, og så fikk jeg en telefon fra dem, om at avtalen med SAS bare var for nye kunder, men de kunne tilby meg 3 måneder gratis. Ja takk. :)
     
    TomF66 and kiev like this.

Del denne siden