Airbus er ute på prøvetur med nytt fly A321 XLR

Tråd i 'Nyheter' startet av Eddie47, 13. des 2022.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,186
    Likes mottatt:
    869,728
    Bonuspoeng:
    293
    Kristian, markus, themichael and 9 others like this.
  2. Cforoe

    Cforoe Bonusjeger

    Innlegg:
    229
    Likes mottatt:
    646
    Bonuspoeng:
    93
  3. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,345
    Bonuspoeng:
    183
    Snart kan narrow body fly hele veien til Bangkok på ett strekk fra ARN, så kanskje SAS bør tenke på den muligheten der :)
     
    Last edited: 13. des 2022
    tobeornot999 liker dette
  4. Adrian E

    Adrian E Turbulensjeger

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    3,166
    Bonuspoeng:
    113
    Skeptisk til så mange timer i narrow-body, men kanskje business.
     
  5. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,186
    Likes mottatt:
    869,728
    Bonuspoeng:
    293
    13 timer og 15 min i luften over store deler av vest-Europa, jeg ville hatt businesssete 23246167-DCEF-47DF-B796-5670D7B92A0B.png 60F5CAEF-B5E2-4908-A3D8-01E2511433E3.png
     
    RoadKing, Adrian E, magnusant and 2 others like this.
  6. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,163
    Likes mottatt:
    7,928
    Bonuspoeng:
    183
    Det er nok bare å venne seg til tanken. XLR og MAX 10 er tenkt som erstattere for 757, og vil benyttes der den fløy/flyr. Interessant nok så er kabindiameteren større på A321XLR enn B757…
    https://knaviation.net/757-vs-a321/
     
    RoadKing liker dette
  7. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,448
    Likes mottatt:
    29,531
    Bonuspoeng:
    183
    Vil vi virkelig fly 10 timer i en NB?

    Jeg tok SVG-IAH bare for å gjøre det, det var drøyt selv med bare C. Se for deg 29tommer pitch og 10 timer, det kan bli drøyt altså.

    Jeg er jo klar over at det er trangt på langturer ombord i en WB også, men det føles litt bedre når det er 2 «midtganger» og romsligere
     
  8. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,760
    Likes mottatt:
    7,704
    Bonuspoeng:
    183
    Ingen ønskedrøm med så lang tid i NB.

    Men om det kan åpne for å slippe mellomlanding feks mellom OSL og BKK, så ville jeg gjerne gjort det. Akkurat på den ruten kommer det vel muligens en direkte TG flight igjen etterhvert med WB, men poenget mitt er det samme :)

    Og jeg ville på den andre siden aldri gjort det hvis de ikke hadde lie-flat seter, og billetten må mao være i C-klasse ;)
     
    EndreD liker dette
  9. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,448
    Likes mottatt:
    29,531
    Bonuspoeng:
    183
    Med C og lie flat funker NB fint.

    Om QR006 bestemmer seg for pushback veldig snart så rekker jeg flighten til ALA, da er det A320 med 2-2 config og lie flat.
     
    Spielhaug, tobeornot999 and Eddie47 like this.

Del denne siden