As I walked down the aisle, I felt the kings and queens in United's business class mocking me.

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av Eddie47, 04. april 2018.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,184
    Likes mottatt:
    869,721
    Bonuspoeng:
    293
    indahla, Edin, Are and 1 other person like this.
  2. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,674
    Likes mottatt:
    32,531
    Bonuspoeng:
    293
    Oppsummerer ganske bra mitt inntrykk av United over årene. Greit produkt, men slitent.
    Når det er sagt, jeg ville for alt i verden forsøkt å unngå eco i 16 timer. Syns faktisk det er utrolig at de tilbyr det, det kan jo ikke være bra for helsa?
     
    Eddie47, Hanen and braathens safe like this.
  3. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Som nevnt i en tidligere tråd hadde jeg 9timer i United Eco for litt siden. Det var absolutt helt ok. Ikke nevneverdig verre en konkurrentene. God mat, rikelig med drikke, helt ok seteplass, masse underholdning med filmer og serier.
     
    Eddie47 liker dette
  4. whaat

    whaat Trust me I'm a doctor, sort of

    Innlegg:
    111
    Likes mottatt:
    147
    Bonuspoeng:
    43
    The only respite from the migraine was this gelato. When I asked the good-natured flight attendant if there was a choice of flavors, he laughed and said, "Yes! Salted caramel or nothing." I chose salted caramel.

    Hohoho :)
     
    Kristian and Eddie47 like this.
  5. Klokkesamler

    Klokkesamler Senior Medlem

    Innlegg:
    501
    Likes mottatt:
    457
    Bonuspoeng:
    63
    Amerikanske flyselskap er jo bånn i bøtta.
    American Airlines er definitivt min aller værste erfaring long haul. Og jeg har gitt de ufrivilig (code-share) sjansen hele x3. Gammel og sliten cabin samt CC var absolutt ikke noe å skryte av.
     
  6. Edin

    Edin Aktivt Medlem

    Innlegg:
    404
    Likes mottatt:
    747
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har prøvd United Eco i B767 mellom LHR og EWR og det var meget bra. Mener det var 2+3/4+2 i bredden og vi fikk en toseter alene + skikkelig "gay" purser som stakk til oss vin og sprit ved hver passering.

    Men. Etter flere IC i F og C får jeg våte øyne av å lese sånne reisebrev. Det er få i min omgangskrets som skjønner gleden ved å reise via SIN for å komme til HND. Men de reiser eco...
     
  7. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har reist mye i UA Eco, både før jeg visste bedre og i dette reisebrevet. Det er langt fra luksus, men hvis man ikke får de eldste maskinene med de eldste setene er det overkommelig. Nyere fly har greie seter, bra IFE og wifi.

    Domestic får du ikke så mye som en brødsmule, men internasjonalt er det mat og fri bar.
     
  8. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    Er ikke alle som har råd til annet...
     
  9. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,674
    Likes mottatt:
    32,531
    Bonuspoeng:
    293
    Sant nok. Men da kan man jo stykke opp reisen i 2 legs, så får man strukket seg litt :)
     
  10. thecoldfish

    thecoldfish Senior Medlem

    Innlegg:
    532
    Likes mottatt:
    495
    Bonuspoeng:
    63
    Let them eat cake, liksom?
     
    RoadKing liker dette

Del denne siden